Ga naar inhoud


Wat voor Sat-ontvanger heeft Bin Laden?


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Ik vind het een heel gezellig TV hoekje..waar je met de kinderen onder het genot van een glaasje grenadine naar een leerzaam TV programma kunt kijken. Zoals Pipo de Clown, etc.

Wat mij vooral opvalt is de liefdevolle inrichting van deze sat-hoek, vooral de kabel verlegging met koka799..de kennis daarvan, dat heeft ie vast en zeker van sat4all gehaald: wat is de beste coax voor lange leidingen onder moeilijke ontvangst-situaties, vooral in het geval van overvliegende granaten.

Ik denk dat Bin Laden daar menig gezellig zaterdagavondje met de hele familie bij de buis beleefd heeft.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hotbird 12111 V AL Jazeera, helemaal in oost pakistan. Is dat wel mogelijk?

 

Daarna was ie een stuk bescheidener dan ons hoor! Met zijn miljoenen, en dan geen flatscreen. :D Wij zouden allang met geld hebben gesmeten. frown

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Wat mij vooral opvalt is de liefdevolle inrichting van deze sat-hoek, vooral de kabel verlegging met koka799..de kennis daarvan, dat heeft ie vast en zeker van sat4all gehaald: wat is de beste coax voor lange leidingen onder moeilijke ontvangst-situaties, vooral in het geval van overvliegende granaten.


Nou herinner ik me deze user weer.... een jaar of tien geleden hebben we hem geband nadat ie maar domme vragen bleef stellen. Of je ook satelliet tv kon ontvangen in een neerstortend vliegtuig, dat soort rare dingen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lachen om de dood van iemand, terwijl wij als westerlingen wel erg veel commentaar hadden op palestijnen die aan het feestvieren waren na 9/11. Wat een hypocrieten. frown

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Reactions_to_the_September_11_attacks#Palestinian_celebrations

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...