Ga naar inhoud


IPTV hoe goed is het?


pillie

Aanbevolen berichten

Ik wil graag iets meer weten over TV via het internet, b.v. hoeveel HD kanalen heb je en of je haperingen hebt tijdens het kijken.

 

En ik wou ook weten of je dan ook direct via je PC met een programmatje kan zappen.

 

Zelf heb ik een 16MB ADSL verbinding van XS4ALL.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Gewoon google ff gebruiken en laat je niet verleiden tot die proggjes die je eenmalig koopt voor een paar euries.....dat is nep er is best veel gratis te bekijken ook wel nl...van hele live uitzendingen tot herhalingen en soort van uitzending gemist...ergo ff creatief zoeken met de zoekmachines en je ziet een hoop (GRATIS) :D

 

Groetjes............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Terradon
Hoi,

Gewoon google ff gebruiken en laat je niet verleiden tot die proggjes die je eenmalig koopt voor een paar euries.....dat is nep er is best veel gratis te bekijken ook wel nl...van hele live uitzendingen tot herhalingen en soort van uitzending gemist...ergo ff creatief zoeken met de zoekmachines en je ziet een hoop (GRATIS) :D

Groetjes............


Sorry hoor maar wat heeft jou antwoord te maken met betaald IPTV?

IPTV is een betaalde service van diverse internet providers, hier in Spanje kun je dit ook krijgen maar is behoorlijk onbetrouwbaar(vooral met voetbaL). Je hebt vooral een betrouwbaare stabiele internet verbinding nodig en de provider moet een hele strakke upstream hebben. Vaak gaat het goed maar zoals al gezegd bij te veel kijkers gaat het fout(voetbal).

Ik vind zowiezo heel het systeem gedoemd te floppen. Heb je een internet storing heb je uiteraard ook geen tv kanalen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

pillie,

 

op xs4all is ook een hele pagina met uitleg over de kwestie

 

lijkt echter met adsl 16Mbps wel goed mogelijk zoals dat daar beschreven staat.

met VDSL is het eigenlijk perfect, daar er geen overlap nodig is (lees maar)

 

ciao

 

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland wordt IPTV o.a. geleverd door KPN, ik heb dat systeem al vanaf het begin. Het heeft voor en nadelen, bij KPN is de apparatuur en standaarden vastgelegd, ofwel je kunt niet bij je opnames. Pakket is wel heel uitgebreid, voorbeeld: ze hebben alle Sport1 kanalen en alle Eredivisie live kanalen. De box is helaas erg traag.

 

Toch heeft IPTV wel degelijk toekomst, verbindingen zullen steeds sneller (glas) en stabieler worden, er zijn veel meer interactieve mogelijkheden en de distributie is beduidend goedkoper dan kabel en zeker dan satelliet.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb IPTV van XMS gehad en heb nu weer schotel smile

 

De IPTV boxen (Amino's) zijn echt een drama, ze zijn nog erger als een UPC box.

 

Beeldkwaliteit is echt super, maar het gebruik van die box...

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gekeken bij XS4ALL naar het aanbod en 1 ding werd er duidelijk en dat was de prijs die net iets hoger is als bij Ziggo.

 

Aangezien ik tevreden ben over Ziggo laat ik IPTV maar gaan,ze hebben een scherpere prijs nodig om er tussen te komen.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...