Ga naar inhoud


[Computer] Nederlandse internetters het langst online


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Citaat:
LONDEN - Nederlandse internetters waren in april gemiddeld 31,3 uur online, dat is ruim 29 procent langer dan het Europees gemiddelde. Zij bezochten verder 3105 pagina's per persoon, 26 procent meer dan het gemiddelde.

 

Dat blijkt uit woensdag gepubliceerde cijfers van onderzoeksbureau comScore. Het aantal personen dat in Nederland online ging, kwam uit op bijna 12 miljoen.

 

Duitsland heeft het grootste aantal internetgebruikers van 15 jaar en ouder met 49,9 miljoen unieke bezoekers, gevolgd door Rusland met 47,9 miljoen bezoekers. Frankrijk staat op de derde plaats, daar gingen 42,3 miljoen mensen online.

 

Het aantal bezoekers in Europa bedroeg 365,2 miljoen. Die waren gemiddeld 24 uur online.

 

Bron: ANP

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
  • Beheerder

Bij mij staat er het hele jaar ook een kapitaal aan stroom te verbruiken, maar ik denk toch echt dat hier bedoeld wordt hoelang men daadwerkelijk achter de PC op het internet zit. wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, inderdaad... hier staat de laptop ook de hele dag aan, ook de internetradio staat de hele dag aan, dus wat dat betreft maak ik dus ca 10 uur per dag "gebruik" van internet... surfen doe ik vaak tussendoor.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...