Ga naar inhoud


Zenderveranderingen per 4 juli


voodoodoll

Aanbevolen berichten


Ben ik blij dat ik nu bij belgacom zit, de schotel zal hier gebruikt worden om op 28.2 en 28.5 te kijken naar een niets kostende kanalen.

 

Het begon leuk met tvv maar steeds minder zullen geven voor meer centjes!

 

Een leuk begin maar een triest einde.

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4 juli weeral eens verandering en inderdaad voor mij zou het stilaan ook financieel interessanter worden bij Belgacom tv, gezien ik met mijn internet en telefoon ook bij hen zit.Ik betaal nu al meer voor minder zenders. Bovendien verlies ik heel wat zenders op de astra 23.5 omdat mijn decoder nog mpeg 2 is. Trouwens vind ik nergens terug welke de nieuwe frequentie van eurosport 2 zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

 

Hier TLC op de zender van Animal Planet, en dat via Belga-com TV.

 

Heb het gisteren opgemerkt tijdens het zappen.

 

Timm1983

post-1826-1318262155,5134_thumb.jpg

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo gaan we binnen kort minder moeten betalen zeker .Nu al4 zenders die stoppen 2voor 6 uur en2 na en binnen kort Hallmark nog en tot nu toe nog geen ander deel kanaal gehad.Zouden we verplicht worden om door de dag tv te kijken bij TVVL.en na 6uur gaan werken. Want zwart beeld betalen is duur en een tv zonder beeld HD in het zwart.

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mag die vanaf 18.00 uur op zwart hoor want TLC is echt niet te pruimen. Dan ook nog eens elke avond Sarah Palin dan krijg je echt de neiging om de TV door het raam naar buiten te te gooien.

 

 

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is t dan niet beter om je lnb op n andere transponder te zetten , heb je in elk geval beeld en blijft je raam en scherm heel! whistle

 

groet schapi

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: schapi
is t dan niet beter om je lnb op n andere transponder te zetten , heb je in elk geval beeld en blijft je raam en scherm heel! whistle

groet schapi


Tijdelijke oplossing al gevonden. Ik kijk Animal Planet nu via de TV Vlaanderen kaart en dan gaat netjes het beeld op zwart als TLC uit duidelijke veiligheidsredenen op zwart gaat. :D

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ja zo te zien weer een canaal weiniger voor ons op TVVL.Vorige week was TLC nothans een paar dagen te zien na 18.oohr Animalpl.maar ook terug verdwenen .Vind het toch maar dat ze die zender niet laten lopen het is toch ook een zender van buiten af.Die Discovery zender hebben ze ook aan CD en TVVL.gegeven als vervanging ook een zender van buiten af .Het is precies of wij op de laatste plaats komen kwa zender verdeling en dan nu nog een filmkanaal weiniger .Wat er zeker nog overblijft DUCK TV en JIMJAM amia CARTOON en BOOMERANG was nog niet genoeg zeker .............

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

als een zender zelf beslist (hallmark) om niet meer in de benelux uit te zenden dan kan CD-TVV daar niks aan doen.

over TLC,die zender mag niet in belgie uitgezonden worden wegens uitzendrechten die nog bij een vlaamse zender liggen.

in belgie via telenet of belgacom tv is die zender ook verdwenen,

ze krijgen Animal planet wel 24/24 te zien,wat via sat moeilijk word omdat deze gedeeld word met CD,en is voor TVV kostenbesparend als deze zender door meerdere worden doorgegeven.

voor de rest zijn er niet veel zenders die voor TVV kunnen met uitzendrechten voor belgie.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK.ik ben akoord dat is voor alle 2 weg gevallen .Wij zitten nu al met 4 of 5 deelkanalen dwz na 18 of vroeger geen uitzending meer .Geen filmkanaal meer TCM om 20.00 ja films van voor mijn tijd en geregeld dezelfde wat blijft er dan nog over .En tussen haakjes vorige week heeft de nieuwe zender TLC toch een dag of 2 uit gezonden bij TVVL. na 18.00 op ANIMALPL.Maar ja dat was maar een voorsmaakje zeker.......Wat gaat er nog over blijven in de toekomst voor het BASSIC PLUS paket........

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...