Ga naar inhoud


files minder geworden??


gerrit B

Aanbevolen berichten

Zo juist in het nieuws "het aantal files in Nederland is flink afgenomen"

 

Sta ik dan nu net altijd op de verkeerde weg of wil men je doen geloven dat de files minder zijn geworden?

 

Tenminste gisteren even naar Waddinxveen voor een storing maar nog steeds het hele stuk van Hoevelaken tot Utrecht file met langzaam en stilstaand verkeer.

Op de weg terug van Utrecht tot een eind achter Den Dolder file met langzaam en stilstaand verkeer, bij Deventer file met langzaam en stilstaand verkeer.

En dat terwijl ik dus juist later was weggegaan (was pas rond 9.00 uur bij Hoevelaken en al weer voor 15.00 uur bij Den Dolder.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag om 16.00 uur vanuit Heusden-Zolder via Sittard naar Gelderland, was vroeger steevast meerdere files maar dankzij spitsstroken op de A2 en een derde baan op de A50 in één keer naar huis gereden, met dank aan Camiel Eurlings die versneld asfalt heeft laten leggen want dat is de oplossing.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

En wat denk je van de spitsstrook op de A7 tussen Zaandam en Purmerend, die zorgt ervoor dat de doorstroming van de A8 beter is geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt.. Na de Coentunnel is het zeer prettig doorrijden richting Purmerend.

Zou de oplossing dan toch in het asfalt liggen ??

 

groetjes,

 

Maestro

- - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - -

 

** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: maestro
Klopt.. Na de Coentunnel is het zeer prettig doorrijden richting Purmerend.
Zou de oplossing dan toch in het asfalt liggen ??

groetjes,

Maestro


Tuurlijk, en rijdend verkeer is schoner dan stilstaand, schande dat de strook op A1 bij Hoevelaken een jaar ongebruikt is geweest vanwege een milieu protest.

De oplossing daarvoor is simpel en allang ingezet: schonere auto's.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: maestro
Zou de oplossing dan toch in het asfalt liggen ??

Zeker, kijk ook eens wat ze bij bv. op de A2 Den Bosch hebben gedaan, complete parallelweg voor verkeer wat er een keertje af moet en de A2 voor doorgaand verkeer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Origineel bericht van: maestro
Zou de oplossing dan toch in het asfalt liggen ??

Zeker, kijk ook eens wat ze bij bv. op de A2 Den Bosch hebben gedaan, complete parallelweg voor verkeer wat er een keertje af moet en de A2 voor doorgaand verkeer.


idem zo in Eindhoven.
Alleen wel opletten als je moet afslaan.
Want om rechts af te kunnen moet je links af ...... :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees het dus al wel gewoon steeds op de verkeerde weg nl. de A12 van Utrecht naar Arnhem of de A28 van Utrecht naar Hoevelaken en de A1 allemaal wegen waar men nog steeds van 3 of 4 rijbanen terug moet naar 2 rijbanen en waar alles nog gewoon ouderwets in de file staat of zelf nog meer in de file staat.

 

Want dat is iets wat ik nog steeds niet snap, gaan ze een probleem situatie oplossen waardoor het probleem daar oplost maar vervolgens verschuift naar een volgend knelpunt omdat daar, omdat het elders nu vlotter door kan rijden, nu plots een groter verkeersaanbod komt.

 

Je zou dan toch verwachten dat ze eerst die achterliggende knelpunten op gaan lossen, daar is het immers nu nog redelijk rustig, en als dat klaar is dan haal je het echte knelpunt er uit zodat alles in 1 keer vlot door kan rijden.

 

Of zou dat te veel boeren wijsheid in 1 keer zijn en graaft men liever eerst een gat om een ander gat mee te vullen?

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gerrit B
Je zou dan toch verwachten dat ze eerst die achterliggende knelpunten op gaan lossen, daar is het immers nu nog redelijk rustig, en als dat klaar is dan haal je het echte knelpunt er uit zodat alles in 1 keer vlot door kan rijden

Nee, dat klinkt als beleid, en dat kan toch niet de bedoeling zijn? confused

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan natuurlijk ook beleid zijn.

 

Immers gaan ze ergens aan het werk waarvan men verwacht dat er problemen komen maar waar die nog niet zichtbaar dan krijgen ze meteen al die milieu organisaties en andere protesten op hun dak.

Gaan ze aan het werk waar dagelijks files staan dan zijn de protesten minder en kan men duidelijk aangeven waarom daar verbreding noodzakelijk is.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: wortellica
Nou aan de andere kant nog een extra strook aanleggen

Dat zal wel komen, maar heeft pas nut als de tweede Coen er ligt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...