Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 3


Gast Tha Great Mac

Aanbevolen berichten


Ja , je eerste plaatje is juist Gene , Dream Theatre met Live at the Marquee.

Zoals ik zojuist aangaf zag ik ook albums van Gary Moore , King Crimson , Osibisa en nog andere onder dezelfde naam.

 

Maar de echte naam van het festival heet ook : Live at the Marquee

 

Is allemaal begonnen in 2005 toen Cork de "European Capital of Culture" was. Maar als je ziet wat daar allemaal heeft opgetreden....

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Live_at_the_Marquee_%28festival%29

 

Verleden jaar of het jaar ervoor heb ik nog een feed geplaatst ( denk ik ) van dit festival maar kan het niet meer terugvinden.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh, vergeten.

 

Truus had het plaatje met de juiste locatie gegeven , dus aan hem om een nieuwe te plaatsen.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus aan hem ???????

 

Ik ga er van uit dat het hier gaat om : Waar is het ?

 

Truus gaf de juiste plaats aan , dus daarom. Als Truus echter een nieuwe opdracht aan iemand anders wil geven , voor mij geen probleem hoor. :)

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow, een hele rij mailtjes, hier werd hard gewerkt ..!

 

@Crazy Sat, ik denk dat het idd om "aan hem" gaat, maar dat moet dus "aan haar" zijn :D

 

en eigenlijk vind ik niet dat ik het goed had. Don en Gene hadden de locatie ook al gevonden, maar waren nog op zoek naar de juiste naam.

Dus, eerlijk is eerlijk, ik vind dat je één van hen aan moet wijzen voor de volgende opdracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh , nu voel ik mij echt Salomo. :grin:

 

In tweeën hakken en de helften eerlijk verdelen kan ik dus niet. Ik ga dan maar ( in tegenstelling met Salomo ) voor de eerste vrouw. Don wist ook de plaats en ook dat het festival daar van start ging in 2005. Dus Don mag van mij een nieuwe plaatsen.

 

Alea iacta est. :whistle:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O.K. dan even een grapje tussendoor :D

 

Alvast een hint, zoeken in het noorden van Nederland, en iemand van onze medespelers weet vast wel waar dit is ;)

 

En natuurlijk hoe heet deze locatie

 

Salu2, D.Quijote

post-33726-0-73829100-1349816836_thumb.jpg

aangepast door D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht van zijn tante haha..... :grin:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh, vergeten.

 

Truus had het plaatje met de juiste locatie gegeven , dus aan hem om een nieuwe te plaatsen.

 

toch nog even herhalen : tot nader order gaan we er van uit dat Truus vrouwelijk is : kijk maar aan sommige reacties : eten klaarmaken , gaan werken ...dat doen wij , mannen , toch allemaal niet .... ;)

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie ben ik om dat niet aan te nemen Gene , jij kent Truus al langer dan ik. ;)

 

Maar die bekende sociaalnetwerksite is toch ook handig hoor. :whistle:

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie ben ik om dat niet aan te nemen Gene , jij kent Truus al langer dan ik. ;) / Ik pleit onschuldig , Don heeft ons samengebracht ....

 

Maar die bekende sociaalnetwerksite is toch ook handig hoor. :whistle: / daar ben ik lang geleden al uitgestapt , kwam teveel bekenden tegen ;)

 

Maar ondertussen schiet het hier niet op en ik zie dat Don heeft afgemeld , uit die hoek moeten we dus niets verwachten . Moeten we nu algaan slapen ... :eek:

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...