Ga naar inhoud


Theorie of fabel ???


Greatone

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: RVP
DeBeek heeft dus een lelijke vriendin.


Lol!

Nog even over die muggen die zijn losgelaten in wageningen, die zijn mijn kant op gevlogen, ben vandaag voor het eerst deze zomer gestoken. Zegt ook iets over deze zomer, voor warmte en zonliefhebbers slecht, voor mij prima.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kwam die boterhamzakjes gevuld met water 25 jaar geleden al tegen in een restaurant in Portugal toen je 1 gulden betaalde voor een hele fles wijn in het restaurant. Ook toen heb ik al gevraagd waarvoor die zakjes dienden en je zag inderdaad geen vliegen en muggen binnen in het restaurant maar ik heb er ook nooit in geloofd dat het zou kunnen helpen. Ik heb meer de indruk dat vliegen niet graag vanuit het felle zonlicht naar zo’n donkere ruimte gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha, doet me denken aan die belg die in de trein constant bananen zat te eten en de schillen steeds uit het raam gooide.

 

Gevraagd waarom hij die schillen uit het raam gooide. Dat was om de leeuwen te verjagen. En inderdaad, in heel België geen leeuw te bekennen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf geen zakjes in de deuropening hangen, en heb toch geen last van vliegen. Ik denk dat als je het koel en donker binnen houdt en geen etensresten op aanrecht laat liggen, de vliegen vanzelf buiten blijven.

 

Ik heb overigens ook geen/nauwelijks last van muggen ondanks het warme, vochtige weer en een vijver in de achtertuin.

 

mvg,

The Iron Maiden

 

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...