Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

@Aanj,

Nee, wat ik veel vaker al heb gezegd en dat herhaal ik steeds weer ik vind dit gedrag van CD uiteindelijk onder aan de streep vele malen erger dan waar men tegen stelt te streven. Om de simpele reden dat CD mijns inziens hiermee zelf vele bepalingen etc overtreedt en daarbij handelt vanuit een machtspositie en men zich doof en onnozel opstelt tov de reguliere klanten.

 

Hierin kan ik volledig met je mee gaan Joop.Zelfs in de nieuwsbrief en op hun site,geen woord over de stappen die op het moment worden ondernomen.Dit zijn dus wel drastische beperkingen in de mogelijkheden voor de klanten van CD.Het minste wat je als provider dan kunt doen is een duidelijke uitleg over het hoe en wat aan je klanten.Maar gewoon alleen maar doen waar je zin in hebt is een minachting naar je klanten toe onder het motto slikken of stikken.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hierin kan ik volledig met je mee gaan Joop.Zelfs in de nieuwsbrief en op hun site,geen woord over de stappen die op het moment worden ondernomen.Dit zijn dus wel drastische beperkingen in de mogelijkheden voor de klanten van CD.Het minste wat je als provider dan kunt doen is een duidelijke uitleg over het hoe en wat aan je klanten.Maar gewoon alleen maar doen waar je zin in hebt is een minachting naar je klanten toe onder het motto slikken of stikken.

 

Je kunt het niet mooier zeggen .Sinds het gerotzooi met die kaart ( mijn eigendom , heb AANKOOP factuur ) zonder enige schriftelijke kennisgeving , zijn ze er ver overgegaan . 3 opnames en met 2 tuners vlot rond zappen geeft zwart voor 10 a 15 sec ( al zijn de opnames wel ok ) . Kijkcomfort is dus compleet zoek , en zei een klant minder ;) eind 2013 ( of 2de kaartje gratis met alle zenders van basic+ op ) .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

de kaart is van jou de software erop van provider

theoretisch is de kaart ook geschikt voor een andere provider

 

Euh Pukje, was die software dan gratis? Of hebben we die bij de aankoop van de kaart er niet bij betaald?

 

 

 

Ze moeten binnen de M7 Groep cds beschikbaar gaan maken voor de belgen en dan vlaanderen ook voor de nederlanders.

 

Zoals reeds eerder aangegeven: de oplossing is simpel: de Supermarkt-kaart. Kaartje met bijhorende krascode om te activeren via internet of telefoon.

1 jaar geldig, voor maximum 65 € per kaart, met daarop voor Vlaanderen de Vlaamse hoofdzenders (VRT, Ketnet-Canvas, VTM, 2BE...)

en in Nederland de Nederlandse hoofdzenders (Ned 123, SBS 6, Net 5, RTL...) en er is niemand die klaagt...

 

Eddy Vl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh Pukje, was die software dan gratis? Of hebben we die bij de aankoop van de kaart er niet bij betaald?

 

 

 

 

 

Zoals reeds eerder aangegeven: de oplossing is simpel: de Supermarkt-kaart. Kaartje met bijhorende krascode om te activeren via internet of telefoon.

1 jaar geldig, voor maximum 65 € per kaart, met daarop voor Vlaanderen de Vlaamse hoofdzenders (VRT, Ketnet-Canvas, VTM, 2BE...)

en in Nederland de Nederlandse hoofdzenders (Ned 123, SBS 6, Net 5, RTL...) en er is niemand die klaagt...

 

Eddy Vl

Als je geen nieuwe software op je kaart wil, dan heb je er niet lang plezier van haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh Pukje, was die software dan gratis? Of hebben we die bij de aankoop van de kaart er niet bij betaald?

l

dit thema heeft weinig met het onderwerp te maken maar voor de

juistheid de software heb je niet gekocht en ook niet gratisch gekregen die

is en blijft van de provider

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit wel verschil in waarvoor de provider informatie naar de kaart stuur. Is dat om je conform de overeenkomst van beeld te blijven voorzien of is dat zonder kennisgeving oid een extra restrictie te kunnen aanbrengen waardoor per saldo het aangeboden produkt andere eigenschappen krijgt dan eerder (al dan niet stil zwijgend overeengekomen). Voor het eerste heb je toestemming gegeven (al dan niet schriftelijk overeengekomen maar in ieder geval blijkens gebruik) tav het laatste niet daar ben je zelfs niet formeel in gekend. Dus er is wel iets te zeggen voor hetgeen Eddy VL stelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ja nu is het mooi geweest met spijkers op laag water zoeken. Of je het nu software, een product of een abonnement noemt:

 

Het product is/wordt qua werking veranderd, zonder dat men hierover geïnformeerd wordt. Dat kan en mag niet.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nu is het mooi geweest met spijkers op laag water zoeken. Of je het nu software, een product of een abonnement noemt:

 

Het product is/wordt qua werking veranderd, zonder dat men hierover geïnformeerd wordt. Dat kan en mag niet.

 

Mvg,

 

Michel

dat zeg ik toch product is niet meer het zelfde reden voor directe opzeg of compensatie

 

gewoon een andere in val hoek

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, gisteren heb ik hetzelfde opgemerkt. Zie => http://www.sat4all.c...ost__p__2044715

 

Situatie: Vu+ Duo met OpenPLI 2.1, CCCam 2.3.0 (zonder SID limit) en TVV Smartcard op revisie I4A.

 

Deze morgen ben ik er in geslaagd 6 (!) opnames te laten lopen en nog naar een 7de kanaal te kijken voor de zwiek op zwart ging.

Alle opnames waren van dezelfde transponder (Astra1, 12721H).

Ik heb achteraf de opnames één voor één bekeken en op geen enkel moment zijn ze op zwart gegaan. Ook niet op het moment dat - bij het kiezen van een achtste kanaal - die livestream op zwart ging.

 

Begrijpe wie het kan. Heeft TV Vlaanderen de chid limiet van 4 dan toch weer opgegeven en hier opnieuw schitterend over gecommuniceerd (sic)?

 

Groetjes,

 

Peter

Iemand getest?

satlover forever

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja wij hebben dat met 4 man getest, 3 opnames en 1X zappen gaat, zodra je over 4 gaat = prijs...zwart beeld.....

ofwel heeft deze persoon een heeeeeel speciaal kaartje ofwel zal er wel een andere lijn ervoor zorgen dat hij beeld heeft, want met 4 testen en alle 4 hetzelfde resultaat....lijkt mij sterk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...