Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Volgens mij zoeken ze de oplossing in de verkeerde hoek.. Gewoon abbo lekker goedkoop maken, 10 euro voor het volledig abbo, dan is het nog een keer leuk. Dan gaan mensen echt niet meer naar zon payserver geval (denk ik.)

aangepast door soktic
Link naar reactie
Delen op andere sites


Niet alleen voor hun, maar ook voor ons als Sat kijker.

 

Dit doet mij een beetje denken aan iemand die in een boom op een tak zit en die tak zelf aan het doorzagen is.

 

Ik ben daar heen easy in . Als mijn provider dit soort akties wil doorvoeren, prima toch ... Zolang er nog een upc, ziggo, telfort tv is (oplossingen genoeg) maak ik mij niet druk.

Tuurlijk zou het erg jammer zijn, maar goed ... de CD kanalen zijn niet zo bijzonder en kun je grotendeels ook bij andere providers krijgen.

OP de satbox altijd nog SKY DE/UK/IT en dat vind ik prima, TVV kijk ik niet veel, dus voor mij weinig verlies.

 

Een expert is iemand die alle fouten al eens heeft gemaakt. Dus een tak aan de verkeerde kant doorzagen kan ook iets positiefs opleveren .. he! dat je het de volgende keer niet weer doet! hahaha

 

Hoor maar weinig over de nieuwe softcam die eraan staat te komen... hmmm of mag daar nog niets over worden vermeld?

aangepast door phantmbox

VU+Duo

Schotelke met 6LNBS

Pana 50VT20-3D TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Al diegenen die een linuxbakje voor zichzelf op het kerstmenu hadden gezet, zullen zich nu wel eerst 10 keer achter de oren krabben voordat ze er nog eentje aanschaffen.

En eerlijk gezegd denk ik dat dat een beetje de bedoeling is van M7.

 

Ik denk dat juist de linuxbakkies het minste last hebben van de maatregelen.

Deze blijken al jarenlang behoorlijk bestendig tegen alle veranderingen in vergelijking met "normale bakkies".


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat juist de linuxbakkies het minste last hebben van de maatregelen.

Deze blijken al jarenlang behoorlijk bestendig tegen alle veranderingen in vergelijking met "normale bakkies".

 

Met de nieuwe aankomende softcam, gaan we nog leuke dingen beleven. Althans dat word door de maker gezegd.

Eerst maar eens toestemming van de moderator om wat info te plaatsen.

aangepast door phantmbox

VU+Duo

Schotelke met 6LNBS

Pana 50VT20-3D TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, ik heb alvast mogen 129 euro uitheven voor CI + extra TVV kaart, daarboven 29 euro activatiekoste en 2,5 euro per maand, dat omdat ik en mijn 3 kids en de vrouw zouden kunnen TV kijken, daarbovenop ook nog 19,90 voor het Basic+ abonnement.....

Vrijdag komen ze dterug digitale tv van telenet instaleren in een sahake met telefoon en internet en dan ga ik nog eventjes afwachten en mss TVV buiten.

Heb een Slingbox en ga dan telenet wel streamen, ook via WAN naar mijn buitenverblijf of zelfs op vakantie de andere kant van de wereld...

 

Heb gebeld naar TVV en intern sharen kan, hoofdkaart tot 4 ontvangers en evt een 1ste en 2de extra kaart voor de volgende...nog niet genoeg, geen probleem neem een extra basic light abonnement voor 10,50 euro en je heb weer 4 kansen, je kan er telkens 2 extra kaarten bijvoegen en zo verder, geen enkel probleem voor TVV als zijzelf er maar aan verdienen..

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh? Wel wat aankondigen maar niet plaatsen?

 

Met de nieuwe aankomende softcam, gaan we nog leuke dingen beleven. Althans dat word door de maker gezegd.

Eerst maar eens toestemming van de moderator om wat info te plaatsen.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Met de nieuwe aankomende softcam, gaan we nog leuke dingen beleven. Althans dat word door de maker gezegd.

Eerst maar eens toestemming van de moderator om wat info te plaatsen.

 

Volgens mij is dat geen probleem, maar niet in deze draad en zolang er maar niet op WAN sharing wordt ingegaan.

Maak even een nieuw draadje aan.

Maar ja, ik ben geen moderator...

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik graag een pm ontvangen over wat je wel weet denk namelijk dat het meer van hetzelfde is namelijk 

 

Verder om weer even on-topic te gaan ik heb die update I4A netjes op de cds kaart staan met dank aan een cds module en merk nog niks van een beperking kan met de 8000 nog steeds 5 opnames tegelijk starten en daarnaast zappen ... Er wordt hier moord en brand geschreeuw terwijl ze het volgens mij in België nog aant testen zijn

aangepast door jima3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik graag een pm ontvangen over wat je wel weet denk namelijk dat het meer van hetzelfde is namelijk 

 

Verder om weer even on-topic te gaan ik heb die update I4A netjes op de cds kaart staan met dank aan een cds module en merk nog niks van een beperking kan met de 8000 nog steeds 5 opnames tegelijk starten en daarnaast zappen ... Er wordt hier moord en brand geschreeuw terwijl ze het volgens mij in België nog aant testen zijn

 

Testen , ik weet het niet . Ik kan hier 3 opnames doen en dan kijken met 2 tuners . Tot daar ok . Maar als je dan op die 2 veel gaat rondzappen duurt het meestal wel 10 a 15 sec vooralleer beeld . Ook hier netjes de I4A erop .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan het ook anders doen. met z'n alle overstappen op interactive tv van kpn. eerste 2 stb's zijn gratis daarna betaal je 4 euro extra per kastje. 5 euro extra per maand en je hebt opname pakket. en dan opnemen op de server van kpn dus geen harddisk en kijken waar je wilt. en de pakket keuze bij kpn is ook geldig voor alle ontvangers die je in huis hebt. dus geen gezeur. dus als m7 zo doorgaat is de keuze zo gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan er nog niet teveel over zeggen je weet vast nog wel de gbox aan den beginne... underground meuk. Dus apart een topic maken vind ik ook weer zo iets.

 

nog een nieuwe softcam? Tegenwoordig wil iedereen er eentje maken lijkt het wel. En wat is zo speciaal aan deze softcam?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Blijven we wel on topic.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...