Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Het voordeel van Digitenne (twee tuners) in de DM8000 is wel dat je daarmee de satelliet tuners kunt ontlasten waardoor er geen opnames mislukken. Verder zou het betaalbaar alternatief kunnen zijn voor interne sharing naar de kamers van de kinderen.

 

Ook de VU+Duo op mijn slaapkamer zou ik kunnen ontlasten door voor een paar tientjes een DVB-t stick eraan te hangen.

 

Jij snapt het..

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Eh, bij Digitenne is toch ook alleen Ned. 1,2,3 FTA, voor de rest zal er ook een kaart in de ontvanger moeten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja het blijft een te dure oplossing ( 2abbo's) voor iets wat zo ging na het bewust saboteren van M7 van prive eigendom . Trouwens heeft de meelezende TVV klant daar geen r**t aan , hier heb je enkel vrt zenders , en enkele testuitzendingen van telenet die de licentie hebben voor T en C in vlaanderen .

 

 

Laat ons allemaal zo'n zakelijke kaart gratis eisen ! .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je het ook went of keert.

Zonder extra investering in apparatuur en abonnement zijn de abonnees van CanalDigitaal gewoon de klos door de monopolistische actie van deze provider.

 

Daar zijn we het over eens, en ik vrees dat ondanks alle inspanningen van de gedupeerden deze maatregel niet teruggedrongen gaat worden. Daarom is het raadzaam de voor en nadelen van de alternatieven te bestuderen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Digitenne en HD gaan niet samen, daarvoor zal je toch een van de andere platforms moeten kiezen.

 

Is Duitsland dan al niet bezig met DBV-T in HD, in ieder geval in de planning fase ??

Bij mij gaan genoemden prima samen, want of ik het RTL journaal in SD bekijk zal

me worst wezen zolang ik de BBC en ARD maar in HD kan zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we het alleen over NED123 hebben volgens mij wordt hun vespreiding door

de staat betaald en heeft de staat als opdrachtgever ook een woordje te zeggen

Wie weet wie daarvoor verantwoordelijk is ? bij hem klagen dat

ned123 beperkt werkt

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier aan de franse grens is ARTE HD en TF1 HD, gewoonweg te ontvangen via DVB-T, en dat gaat vlekkeloos, trouwens meer dan 40 zenders zijn FTA op DVB-T in het franse gebied te bekijken.

Wat wil je nog meer, behalve van die CD/TVV zooi af raken, zeker als je ziet op hun website wat een troep er ze van maken om hun producten te slijten, ermbarmelijk gewoon.

 

En dan nog eens het lef hebben om hun klanten (alhoewel je toch twijfelt of ze de betekenis van "KLANT" niet een andere wending gegeven hebben), met onaangekondigde maatregelen op te scheppen, die daarenboven het kijkplezier deftig vergallen, die daarenboven alle geldende reglementen en wetten aan hun laars lappen puur uit geldhonger.

 

Wie laat zich nu nog vangen aan dit bedrijf, de gekende handelswijze indachtig, negatieve publiciteit in overvloed dus.

Bezint dus goed voor je eraan begint, ben je inmiddels een van de gedupeerden, dan actie ondernemen dus.

 

In ieder geval hier een der slechtste ervaringen van de laatste jaren, het mag nu ophouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dvb S is de enigste form die niet plaats gebonden is en zich aanbied

om concurrentie te hebben.

inderdaad de kabel verhinderd andere aanbieders zoals tele/2 waar

de opta ook totaal op tegen is.

dvb s is europeese dekking en valt daarom onder eu en niet opta die nationaal

 

Dat heb je mis, de Opta wilde juist dat de kabelaars hun infrastructuur zouden openen voor de concurrentie, alleen heeft de rechter daar toen een stokje voor gestoken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb je mis, de Opta wilde juist dat de kabelaars hun infrastructuur zouden openen voor de concurrentie, alleen heeft de rechter daar toen een stokje voor gestoken.

inderdaad een vreemde uitspraak weet de overwegingen niet die tot het

vonnis geleid heeft zou b.v. kunnen zijn er is geen plaats op de kabel voor een tweede aanbieder ?

DVB-s heeft geen capaciteit probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad een vreemde uitspraak weet de overwegingen niet die tot het

vonnis geleid heeft zou b.v. kunnen zijn er is geen plaats op de kabel voor een tweede aanbieder ?

DVB-s heeft geen capaciteit probleem

 

Op de kabel kunnen meer aanbieders ,het aanbod zal toch overal wel ongeveer gelijk zijn , buiten een paar zenders . Al zitten er 20 aanbieders , ze hoeven bv rtl7 ber maar 1 keer op te zetten . Onverstandig om rechters die wereldvreemd zijn en geen verstand van de materie hebben zich daarover te laten uitspreken .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...