Ga naar inhoud


[Satelliet] belgisch voetbal op cds eenmalig?


magicmerlin

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: voodoodoll
De aftrapuren van de Bundesliga zijn ook helemaal anders dan die van de Jupiler Pro League. JPL clasht vooral met de Serie A en La Liga. Dus zal de JPL meestal op de Extra kanalen te zien zijn en die zitten vooralsnog niet op de satelliet.


De topper van komen zondag is in iedergeval al niet te zien op de satelliet bij Sport 1 HD maar is op sport1 extra 15:00 Club Brugge - Anderlecht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het een beetje respectloos tegenover de satellietkijkers van Sport 1.

Zij betalen ook abonnementsgeld.

 

Hebben ze al weinig live voetbal dit weekend i.v.m. staking in Spanje & Italie, zenden ze het voetbal dat ze hebben uit op Extra 1.

Dat ze dan even plaats maken op HD, Golf of Tennis.

Daar heb ik Murray nou al voor de 56ste keer zien winnen door opgave van Djokovic....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik ben geen voetbalfan, maar vraag me toch iets af. Kunnen de Belgen dan ook naar het voetbal kijken als op CDS het Belgische voetbal uitgezonden wordt. Nu lijkt het me dat CDS wel voetbal uitzend maar niet voor de TVV kijkers. Of zie ik dit verkeerd?

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wapper
Volgens mij wel dacht dat ze in belgie ook sport1 hebben, of is dat andere versie ervan?

TV Vlaanderen heeft geen sportkanaal noch filmkanaal, de Belgische rechten voor de Jupiler League zijn trouwens voor 3 jaar aan Telenet verkocht.
Wie voetbal-minded is en al TVV heeft kan natuurlijk altijd een deal maken met een noorderbuur om op die manier aan een kaartje te geraken denk ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spaanse en portugese competitie verdwijnt vanaf volgend seizoen naar Belgacom TV.Vermoedelijk dus weg van sateliet tenzij BGC een deal maakt met CDS.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm vorig week de belgische houders van een cds kaartje lekker warm gemaakt met 3 matchen op de sport1 hd , en dees week niks erg spijtig maarja als je echt het voetbal wilt zien moet je maat telenet nemen, maar als bezitter van tvv en cds ws het toch leuk geweest, en het belgish voetbal zit toch ook in de lift ,

 

mss ajax-genk op kampioenenbal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alleyoop
Origineel bericht van: wapper
Volgens mij wel dacht dat ze in belgie ook sport1 hebben, of is dat andere versie ervan?

TV Vlaanderen heeft geen sportkanaal noch filmkanaal, de Belgische rechten voor de Jupiler League zijn trouwens voor 3 jaar aan Telenet verkocht.

In Vlaanderen heb je de prime kanalen van Telenet zoals je de sport1&film1 kanalen van upc hebt. UPC en Telenet zijn eigendom van dezelfde eigenaar: Liberty Global. In Vlaanderen moet Telenet die kanalen wel niet ter beschikking stellen aan andere aanbieders, UPC wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lithion
In Vlaanderen moet Telenet die kanalen wel niet ter beschikking stellen aan andere aanbieders, UPC wel.

Dit heb ik dus altijd al een rare situatie gevonden. Jammer dat Telenet niet hetzelfde dient te doen als UPC in Nederland.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik zou ook graag een beetje meer inzicht hebben op het programmaschema van Sport 1 de volgende maanden. Ik heb op canal digitaal en tv-vlaanderen een abonnement. Heb nu Film1 via canal digitaal, maar mooest ik zeker weten dat belgisch voetbal ook op Sport 1 hd regelmatig voorbij komt zou ik met plezier 5 euro per maand meer betalen.

 

Maar zoals het nu er uit ziet, zal het maar triestig worden, dit weekend geen belgisch voetbal geprogrameerd, tenzij op Sport 1 extra (niet zichtbaar voor cd-kijkers).

 

Jammer dat er geen duidelijke communicatie is vanuit Sport 1, of dat ze dan Sport 1 Golf of Tennis voor de belgische voetbalcompetitie gebruiken, al die herhalingen kunnen velen missen.

 

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...