Ga naar inhoud


Welke internet provider


Satkieker

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een site waar je kan zien welke providers met de snelheden hier in de plaats waar ik woon zijn tekrijgen.

Heb nu internetplus bellen basis van KPN 1 up/8 download nu zag ik in mijn gegevens van KPN dat ik hier 40 mb lijn kon krijgen..??

Maar dat is al eens vaker gebeurt dat ik aan vraag en later tehoren krijg dat het niet mogelijk is met alle ellende om weer terug naar oude abbo tekomen.

Ik kom op enkele site's tegen dat ik hoger kan dan de nu 1up/8mb download lijn iemand een ideetje welke site betrouwbaar is...?

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb zojuist KPN maar effe weer gebeld hoe dit zit hier.... dat wil dus niet hier in ons dorp frown volgens de vrolijke dame van KPN kon ik wel op een vdsl kaart gezet worden wat iets verbetering in mijn snelheid zou kunnen opleveren maar niet echt veel sneller.

En via telfort postcode check gedaan en ook KPN en XS4all overal kan ik dus de snelheid wel verhogen..???? dus dat is de rede dat ik zocht na een pagina die vertrouwt is met de snelheden die wel mogelijk zijn hier.

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satkieker
Ik ben op zoek naar een site waar je kan zien welke providers met de snelheden hier in de plaats waar ik woon zijn tekrijgen.

Er is zo'n site die weergeeft wat op je postcode mogelijk is en die alle providers met elkaar vergelijkt, namelijk geen reclame.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

De postcodecheck van Telfort is inderdaad nauwkeurig. Ik heb zelf telfort, en volgens de postcodecheck kan ik hier op mijn adres de volle 20 mb halen met mijn plus abo, en dat lukt in de realiteit ook prima. Met een max abo zou dat zelfs 27 tot 33 MB zijn... maar omdat dit best wel duurder is, hoeft dit voor mij niet... ik ben uitermate tevreden met 20 MB down.

Volgens de KPN site is het hier 8MB... tja...

Ik adviseer dus om eens bij telfort te kijken... ze zijn bovendien zeker niet de duurste smile

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook telfort en xs4all gebeld met de vraag wat hier nu echt mogelijk is en hun beiden zeggen mij 20 mb lijn kan hier... terwijl kpn mij vertelde dat 8 mb lijn alleen kan en kpn zegt mij omdat de centrale het niet aan kan (niet geschikt voor hoge snelheden nog).

Nu vraag ik me af wie van hun kan ik nu vertrouwen.. of heeft gelijk of niet gelijk?

(Zijn xs4all en telfort geen kpn dochters of hoe je het maar noemen wil.)

 

Dit geeft mijn Arcadyan ARV7519 modem nu aan

 

INTERNET

ADSL: CONNECTED

Mode: G.992.1 (G.DMT)

Download: 8000 Kbps.

Upload: 960 Kbps.

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was er niet zo iets dat de adsl verbinding in een centrale niet per definitie via KPN hoeft te verlopen?

Ik meen me te herinneren dat soms de 1 enkel via KPN kan, de ander via BBnet en soms zijn beide opties beschikbaar.

Ik heb totaal geen idee of Telfort ook via verschillende provoiders kan lopen hoor, maar wellicht dat de lijn van Telfort bij jou niet via KPN gaat verlopen dan?

 

Je zou eens kunnen navragen bij ze.

 

Als het wel via KPN gaat, dan zou ik van de 8Mb opgave van KPN uitgaan.

Vu+ Uno OpenPLi & DM600PVR OpenPli, Triax 88 met 4x Inverto Black Ultra twin op 13, 19.2, 23.5 & 28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...