Ga naar inhoud


Wat kost het BasisHD pakket?


MacGuinness

Aanbevolen berichten

Per september ben ik terug gegaan naar het BasisHD pakket.

Op de site van CD staat als kostprijs € 14,95.

Op mijn rekening Staat Basispakket € 10,95 + HDTV-pakket € 5,-

Bij Telefonische navraag meldde men dat het inderdaad € 15,95 kost.

Als ik het er niet mee eens ben moet ik maar naar hun speciale postbus nummer schrijven (4444).

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: satcat
Er zijn prijzen voor bestaande klanten en actieprijzen voor nieuwe klanten met contract voor 24 maanden.
Voor bestaande klanten staat er duidelijk €10,95/pm. +€5,-.


En waar staat dit dan?
Ik kan alleen maar € 14,95 vinden.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je vergeet het eenmalige bedrag van Euro 149,-- bij dit pakket.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had net bij veel gestelde vragen dit gevonden:

 

"Per 1 September 2011 verhoogd CanalDigitaal haar prijzen voor het Basis-pakket en het Set-Top-Box-pakket op een 2e of 3e smartcard.

Dit is medio juni schriftelijk gecommuniceerd aan alle klanten van CanalDigitaal.

 

De nieuwe maandprijzen worden €10,95 p/mnd voor het Basis-pakket en €1,50 p/mnd voor het Set-Top-Box-pakket.

Vanaf 18 augustus is de nieuwe prijs zichtbaar op Nota online."

 

Waarom zeggen ze dat niet gewoon als je telefonisch informatie vraagt!

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je naar canaldigitaal.nl gaat, dan staat er op de bovenste regel"geen klant, klanten, zakelijk, dealer online".

Kies je niets, dan ben je automatisch geen klant.

Die info betreft dan aanbiedingen met bruikleenontvangers, 24 maanden contract en eenmalige kosten tussen €99,- en €199,-.

 

Kies je "klanten" dan kom je op een andere pagina.

Bij zenders/zenderpakketten/basis staat dan basispakket €10,95.

 

(Ik zie dat er ondertussen meer mensen ijverig zijn geweest.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satcat

Kies je "klanten" dan kom je op een andere pagina.
Bij zenders/zenderpakketten/basis staat dan basispakket €10,95.
(Ik zie dat er ondertussen meer mensen ijverig zijn geweest.)


Naar aanleiding van dit draadje heb ik een mailtje naar CD gestuurd.
Mijn jaar contract voor het basis pakket is inmiddels al enige maanden verlopen en toen is ook mijn abonnements geld meteen verhoogd van €9,95 naar €10,95.Ik heb nu gevraagd of het mogelijk is een nieuw jaar contract met hun af te sluiten.Dit was wel mogelijk maar niet voor €9,95.Ik blijf dus gewoon een euro meer betalen dan.Dus de keuze is snel gemaakt..........geen jaarcontract dus.

Ik heb bv voor tv,telefonie enz ook jaar contracten.als dat dan afloopt kan je met die profiders altijd wel afdwingen dat je bij een nieuw jaar contract dezelfde korting krijgt als nieuwe abonnees.CD geeft niet zo veel om hun trouwe abonnees en daar krijg je dus geen enkele korting.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jullie gaan voorbij aan het maandbedrag gedurende de contract periode versus het entree bedrag, waarin die 12 of 24 x 1 Euro denk ik verrekend is.

 

Het is een beetje appels met peren vergelijken, wanneer je je aanmeldt als nieuwe abonnee betaal je dus een Euro minder maar wel 149 Euro in een keer extra.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens bestaat het Basis HD (14,95/maand) uit zenders van het basispakket en het HD pakket ZONDER Een HD en Ketnet/Canvas HD.

Als je Basispakket en het HD pakket neemt betaal je 1 euro meer en heb je de Vlaamse zenders in HD erbij. wink

 

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Jullie gaan voorbij aan het maandbedrag gedurende de contract periode versus het entree bedrag, waarin die 12 of 24 x 1 Euro denk ik verrekend is.

Het is een beetje appels met peren vergelijken, wanneer je je aanmeldt als nieuwe abonnee betaal je dus een Euro minder maar wel 149 Euro in een keer extra.

Die 149 betaal je alleen als je de reciever en schotel wil.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...