Ga naar inhoud


[DM800HD] Mounten HDD in DM800 met een VU Solo


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Ik heb een HDD in mijn DM800 (1st) en wil deze graag gebruiken vanaf de VU Solo.

 

Misschien hang ik wel een HDD via USB aan de Solo, maar dan hou ik hetzelfde probleem.

 

Ik heb geen idee hoe ik deze HDD's zou moeten mounten naar elkaar.

 

Iemand bereidwillig om mij op weg te helpen met de HDD in de 800 te mounten naar de Solo toe?

 

800 draait op OpenPli (laatste)

Solo draait op VIX (is gebaseerd op OpenPli geloof ik) ook de laatste

 

Solo heeft een share vanaf de 800, als dit nog iets uitmaakt. En er zit een kaartje in met dat abbo van 2,50 per maand of zoiets die je kan nemen bij een vol pakket op je 1e kaart.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer het eens via de netwerk browser in de OpenPli en in de VIX software. Dan kun je zo een mount aanmaken. Op die manier heb ik voor elkaar met een DM500HD met externe schijf en een VU Uno met interne schijf, die ik beide kan zien.

Succes.

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk is bij een berichtje van 22-9-2011 genaamd:

Partnerbox plugging werking vraag

Hier staat het 1 en ander waar je wat mee kan denk ik.

Ik heb het via webbrowser gedaan en kan visa versa de harde schijven van een Dreambox 800 en een Vu+duo via het netwerk gebruiken.

Met partnerbox kan ik ze ook nog benaderen voor bijv. opnames instellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat mij erom dat ik kan opnemen vanaf de Solo op de DM haar HDD en dit ook op beide boxen kan afspelen.

 

Sluit ik mettertijd een HDD op de Solo aan dan wil ik graag opnames van beide boxen ook op beide boxen kunnen afspelen.

 

Misschien zeg ik nu iets volkomen vanzelfsprekends, maar hoe dan ook ik zal jullie aanwijzigingen doornemen en volgen.

 

Thanks so far!

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een NAS is toch niet zo duur? Mijn stiefpa heeft een simpel dingetje staan puur voor een beetje FTPen en ook recorden van zijn DMen die hij geloof ik voor 100 ~ 120 euro had gekocht? Kastje van 35 bij 15 ofzo?

 

Probleem is dat Mvr. Sjattuh een paar weken op bed ligt ivm een hernia en begint te klagen dat wanneer ze opneemt op de ene zender ze niet naar een programma op de andere zender kan kijken.

 

Toen ik d'r vertelde over b.v. de DM8000 en de mogelijkheid tot inbouw van 4 tuners begonnen haar ogen te fonkelen. Dus ik denk dat voor de welzijn van mijn snip ik beter snel een oplossing moet zoeken zodat ze iig op 1 zender kan opnemen en op de andere kan kijken voordat ik gedwongen wordt tot een kerstcadeau van 1000 euro. frown

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...