Ga naar inhoud


UPC probleem


Gast

Aanbevolen berichten

Volgen mij moet er onderscheid gemaakt <BR>worden wat de modems betreft<P>Com 21 (band met CAI)<BR>Terrayon (bandeedte zonder CAI)<P>Volgens de helpdaesk van UPC<BR>maar met deze weet je maar nooit<BR>of het klopt<P>Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Net wat enkele andere fans ook al schreven, het UPC staat op het randje van de afgrond. Als positieve van dit alles is dat het dan weer wordt opgedeeld in een aantal bedrijven, die wel weten wat kwaliteit is tot dan zou ik gewoon kappen met die oplichters of indien mogelijk overgaan op adsl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad mijn telefoon op de kabel en internet van UPC opgezegd, toen bleek dat UPC anders mijn TV aansluiting niet wilde beeindigen.<BR>(Kosten om naar KPN terug te gaan, 100 gulden, kosten ADSL aanvraag Scarlet 650,-)<P>Je kunt alleen internet op de kabel krijgen, als je ook TV afneemt. En koppelverkoop is verboden in Nederland, meende ik.<P>Maar goed ik heb sateliet, en mijn huis is UPC vrij!<P>Groeten,<BR>Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, MX-stream heb je ook niet veel aan. (niet dat het slechter is dan UPC, maar 't scheelt niet veel). Dus moet je eigenlijk weer wachten op cistron of DDS ADSL (=BabyXL dacht ik), welke wel weer duurder zijn, maar wel behoorlijk sneller en betrouwbaarder zijn. Alle monopolisten zijn over 1 kam te scheren (UPC, KPN, Canal+). Dus ik blijf voorlopig nog even bij UPC en wacht wel tot er echt een goed alternatief is.

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duidelijk nog niet wakker. Reply was voor pagina 1 bedoeld....(meerdere pagina's met opsts is moeilijk voor mij)

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat UPC heeeeel snel over de kop gaat want dan is mijn slepende conflict met hun ook van de baan. <P>Ik ben ooit verhuist binnen dezelfde straat (van nr 57 naar 67) en je wil niet weten wat dat voor enorme problemen opleverd voor de administratie. Na dat ze er eindelijk achter waren dat ik 5 deuren verderop woonde waren er ineens 2 aansluitingen op het zelfde adres. En dat is technisch onmogelijk. Hij deed het soms prima, maar helaas vaak niet ( Faire use pollicie ????? ehhuuu no pollicie). <P>Nu ziet het er naar uit dat de rekening van mijn onderbuurman (hij is met de noorderzon vertrokken) bij mij er bij is geschreven en dat is een flink bedrag. Na vaak geklaagt te hebben heb ik de moed maar opgegeven dat ik nog iets voor elkaar krijg of uberhaupt nog iets hoor. <P>Ja inmiddels van het inkasso buro en ik ben intussen (6 maanden) verhuist, ze zijn heel hard bezig met geld graaien en als het aan mij ligt kan dat nog wel een hele tijd duren.<P>Is er dan nog wel iets leuks in deze wereld ?<BR>Zeker, een Sat schotel met bijpassende electronica. O ja nu weet ik weer wat ik hier kwam zoeken, de oplossing voor mijn JDM Electronen schieter. lang leven Space TV. kosh@planet.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...