Ga naar inhoud


Bigfoot stopt als Moderator


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Beste Sat4allers!

 

De laatste maanden ben ik nauwelijks meer actief geweest op het forum en daarom heb ik besloten om afscheid te nemen als moderator.

 

Al enige jaren ben ik eigenlijk niet meer met de satelliet hobby bezig. Een belangrijke reden daarvoor is dat ik al een tijdje geen schotel meer heb thuis. Vorig jaar ben ik van mijn vrouw weg gegaan, en ben na de verhuizing ook overgestapt op digitale kabel van Ziggo. Ik weet, het is vloeken in de kerk hier, maar het bevalt mee eigenlijk prima. Mijn ex was Russisch en daarom was het toen wel handig om met een schotel Russische kanalen te ontvangen, maar jullie snappen dat ik daar zelf nu niet meer naar hoef te kijken.

 

Ondanks dat ik zelf niet meer actief met de hobby bezig was, vond ik het nog wel een tijdje leuk om te modereren op het forum, het was altijd gezellig hier met af en toe de nodige 'levendigheid' .

 

Ik wil jullie, leden en collega-moderators, dan ook allen hartelijk danken voor fijne tijd hier, en jullie en het forum veel succes wensen in de toekomst. Ik zal zeker nog af en toe wel eens een kijkje nemen en wat posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@Bigfoot,

 

Altijd weer jammer berichten te moeten lezen van mensen die stoppen, maar begrijpelijk, er is meer dan de hobby alleen ................

 

Bedankt voor je inzet, en ook jij veel succes in de toekomst toegewenst, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Grotevoet,

 

Het waren inderdaad levendige tijden. De ontplooing van het satwereldje, de hoogtij dagen voor de sathobbysten. Satamateurs tegen de grote network bonzen. Het ga je goed Grotevoet.

 

Btw

 

" better to be loved and hartbroken, then never been loved".

aangepast door Rataplan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Big Foot

Bedankt voor alles!

het ga je goed!!

Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

We zullen hem nooit vergeven voor zijn overstap naar de kabel, maar we willen hem wel danken voor de tijd dat hij wel nog het juiste kabeltje gebruikte ;)

 

Bigfoot enorm bedankt voor al je inzet in het verleden en laat je regelmatig nog eens horen!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...