Ga naar inhoud


Hoe kan ik bestaande settings in de settingeditor inladen


Geuze

Aanbevolen berichten


Je kan ook via het Menu in je dreambox de picons downloaden! dat doe je zo, je gaat naar menu/Applicatie/druk op de de groene knop(In OpenPli) en wacht even tot de downloadmenu aanwezig is,dan ga je gewoon naar Picons en je kiest de picons die jij wil hebben.Ik gebruik HD Reflexion die zijn zeer duidelijk.

 

suc6

aangepast door Loui (K)
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Loui (K)

 

Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik overlaad met vragen. Ik wordt er alleen maar wijzer van.

Ik heb de picons gedownload op mijn PC en daarna uitgepakt.

Ik heb daarna in Opties, Picon "dreambox2070/picon/picon gebrowd en opgeslagen. Ik heb ook aangevinkt laat zien de picons.

Moet ik nog wat doen om de picons in mijn settinglijst te zien, nu zie ik allen lege ruimtes.

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen Loui (K)

 

Je laatste advies is na lang proberen gelukt. Inderdaad ik moest de laatste stap doen. Je moet het maar weten.

Bedankt Loui

 

Groet

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...