Gerrit Vermeulen Geplaatst: 7 december 2011 Delen Geplaatst: 7 december 2011 Heeft iemand enig idee hoe het zit met PLI images. Als ik kijk op de http://openpli.org/ dan staat daar een hele rij pli images voor de 7020hd. De filenaam suggereert dat het om beta versies gaat. Kan ik me iets bij voorstellen gezien de 7020hd net op de markt is. Maar als ik bijvoorbeeld kijk bij de dreambox 600 staan daar ook allemaal beta images. Gaat een PLI image nooit uit de beta fase? Dreambox 7020 & 600 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vGnp Geplaatst: 7 december 2011 Delen Geplaatst: 7 december 2011 Daar wordt dagelijks aan ontwikkeld, en slechts zo nu en dan - na of bij een grote verandering - is er een soortement "stable" versie. Wil je echt weten hoe e.e.a. precies zit, dan zul je deze vraag op het OPENPLi forum moeten stellen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen