Ga naar inhoud


Welke éénmalige kosten voor de Canal Digitaal Smartcard


SatDream

Aanbevolen berichten

Hallo Sat vrienden

 

Ik heb begrepen dat ik een Canal Digitaal Smartcard nodig heb voor ontvangen van Ned 1+2+3.(Publiek omroep)

Voor zo een kaart ben ik 65 euro kwijt.

Mijn vraag is : Moet ik de kaart ook activeren en wat zijn de kosten?

 

vr gr.

aangepast door Gerard 76
onderwerptitel aangepast

© Vu+ Duo High definition.
©  OpenPli image v 4.0.

Link naar reactie
Delen op andere sites


nog even 1 vraagje. ik denk dat hij hier wel past.

 

Ik wil eigenlijk een 2e card overnemen van iemand, kan ik deze ook registeren bij mij als 2e kaartje? zodat ik dan hetzelfde pakket krijg als mijn eerste kaartje voor 2,50euro?

 

en heb ik dan hetzelfde pakket als op mijn eerste kaartje? Heb nu entertaiment + HD en eredivisie live. Dan krijg ik zoals ik nu lees ook het entertaiment pakket op mijn 2e kaart (is dit dan met HD en eredivisie live)

1x VU+ DUO OpenPli, 2x VU+ solo

78 cm triax met quad duo lnb

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke dus voor 7.50 euro heb ik het hele pakket op eredivisie live na, is het overwegen waard! Andere opties dan schotel heb je hier in het buitengebied niet, en de kids wil toch tv kunnen kijken .

 

In ieder geval bedankt voor je snelle reactie!!

 

Alleen ik heb nog geen antwoord op mijn eerste vraag. Ik heb wel gekeken op het overname formulier van CD maar daar staat niet op dat ik hem als 2e kaart kan registeren. Kan dit wel?

aangepast door Bossie

1x VU+ DUO OpenPli, 2x VU+ solo

78 cm triax met quad duo lnb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hele pakket heb je natuurlijk nog niet met het EntertainmentHD en Eredivisie live pakket.

Je mist dan nog Film1 Sport1 om het hele CanalDigitaal pakket compleet te maken.

 

Om je tweede kaart te registreren heb je nog een apart 2e kaart formulier nodig.

Dat stuur je dan ingevuld, tegelijk met het overnameformulier, naar CanalDigitaal.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

oke bedankt voor wederom een snel antwoord.

 

ik begrijp dat ik niet meer krijg dan mijn huidige pakket.

 

Als ik kijk wat voor apparatuur je hebt (1x VU+ DUO OpenPli, 2x VU+ solo) hoef je helemaal geen 2e kaart nemen maar gebruik je die VU+ solo boxen gewoon als partnerboxen en zet je als het ware een intern cardsharing netwerk op. Zo bespaar je ook nog is die extra kosten van een extra kaart en HD pakket op 2e kaart plus dat je alles ziet wat je ook met je hoofdkaart kan bekijken (bv. Eredivisie Live).

Sony 46HX920 FullHD LED TV,

Humax iCord HD (320 GB)

Visiosat Bisat G4 Quadro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...