Ga naar inhoud


TV Drenthe vervangen door 101TV van BNN


EdjeKroketje

Aanbevolen berichten

Vandaag is TV Drenthe op plaats 29 van Digitenne vervangen door 101TV van BNN.

Zoals wellicht bekend zal 101TV van 18 tot 24 december live 24 uur per dag, Serious request uitzenden vanuit het glazen huis in Leiden.

 

Bron: http://dvbt4all.nl/digitenne/tv-drenthe-vervangen-door-101tv/

aangepast door EdjeKroketje
Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag is TV Drenthe op plaats 29 van Digitenne vervangen door 101TV van BNN.

Zoals wellicht bekend zal 101TV van 18 tot 24 december live 24 uur per dag, Serious request uitzenden vanuit het glazen huis in Leiden.

 

Bron: http://dvbt4all.nl/d...gen-door-101tv/

 

Dat betekent wel dat TV Drenthe niet meer te ontvangen is in ZO-Drenthe via DVB-T.

Rare situatie, welke niet op korte termijn opgelost lijkt te worden.

 

Gelukkig is er ook nog satelliet-TV.....

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zender is nog steeds FTA.

Voordat TV Drenthe problemen kreeg was dit kanaal "iTV promo" en zat het volgens mij achter de decoder.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft 101TV gratis? Of is dat vergeten om te schakelen? Het is een zender van de NPO, publieke omroep misschien dat het daarom gratis is? Vind dit beetje aso om TV Drenthe er maar af te gooien. Radio Drenthe wordt trouwens niet doorgegeven achter het TV kanaal, dat terwijl Radio Drenthe de calamiteiten zender is voor Drenthe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de website staat kanaal 29 niet eens vermeld, het kanaal van Digitenne waarop je deze TV zender kunt ontvangen. Kennelijk helemaal niet belangrijk!

 

w125.jpg

 

Deze is voor je moeder!

Heb je het al in je agenda staan? De grootste TV marathon ever begint zondag om 16:00 op 101.TV, ik heb het natuurlijk over: Serious Request 2011! De HELE dag te ontvangen via je favoriete digitale kanaal: 101.TV! Als klap op de vuurpijl is 101.TV ook nog eens gratis te ontvangen via bijna elke kabelaanbieder ter wereld... Naja in Nederland! Dus hebben je ouders, of jijzelf geen zin om te betalen!? Dan kun je hem alsnog de hele week op 101.TV zetten! #SR11 vindt plaats van 18 t/m 24 december!

Dit zijn de kanaalnummers waar je 101 TV bij de grotere tv-aanbieders in Nederland kan ontvangen: Ziggo – kanaal 13. Delta – kanaal 39, UPC – kanalen 14 en 117, Caiway – kanalen 19 en 101, KPN Interactieve TV - kanalen 20 en 314, Glashart Media – kanaal 16, CanalDigitaal – kanalen 54 (HD-zenderlijst) en 55 (SD-zenderlijst).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hahaha. Ik ontvang, en kijk af en toe nog steeds met veel plezier naar andere regio zenders maar ik kan mij wel voorstellen dat TV Drenthe voor iemand in Noord Holland niet heel erg boeit. Of CNN interessanter is dan RTV Drenthe? Over het nut van bepaalde zenders doorgeven is al vaker gesproken maar ik wil mijn mening over CNN hier wel kwijt: Deze weegt niet op tegen het niet doorgeven van nog niet eens 1 Duitse TV zender. Het is onze buurman, dat kun je van Amerika en ook Engeland niet zeggen. Daarnaast wordt nieuws uit Amerika ruim voldoende door de Nederlandse en Britse zenders gebracht. Of mis ik iets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Is al bekend wanneer TV Drenthe terug gaat keren? Of moeten we het doen met dagen en nachten hetzelfde instructie filmpje?

 

Stuur gewoon een mail naar KPN-Digitenne.

 

tv Drenthe zend gewoonj uit via Digitenne in hun verzorgingsgebied vorige week nog gekeken in Zuid-Wolde (Dr).

 

ook heeft er altijd (Tijdelijk) gestaan acter de zendernaam op het algemene kanaal op Digitenne..

aangepast door DeBeek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...