Ga naar inhoud


(water)probleem Multytenne?


RogerDR

Aanbevolen berichten

Vorige week nog goede ontvangst op de 4 verschillende posities.

Sinds gisteren geen ontvangst op Astra 23.5. Ook op de 19.2 uitval op verschillende transponders. Wel ontvangst op Ned 1-2-3, geen ontvangst op RTL4.

Ik ontvang de BBC op 28.2 en ook RAI 1 op Hotbird dus aan het uitrichten ligt het niet.

Kan er water in de LNB-kop zitten en kan dit daar een gevolg van zijn?

Ik werk met een Amiko Alien maar heb de antenne aangesloten op mijn tv met sat ontvanger in en ook daar geen ontvangst.

 

Ik heb deze Multytenne 2de hands gekocht maar heb de factuur meegekregen van TV Vlaanderen (webshop). De aankoopdatum is van midden vorig jaar, zit er nog garantie op?

Bedankt voor het meedenken.

 

Roger

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zou de schotel even binnen bij de verwarming kunnen leggen

als er al water in de lnb's zit , zal het wel op drogen

wat ook nog mogelijk is, de switch kan ook nog stuk zijn

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Na een half jaar wachten is alles in orde gekomen. De complete schotel is door TV Vlaanderen omgeruild voor een werkend exemplaar. Heb zelfs de grijze twin uitvoering gekregen en ben super tevreden. Enkel de lange tijd die het duurde was vervelend maar eind goed, al goed.

Hier mag dus een slotje op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste RogerDR

Fijn dat nu alles in orde is maar waar ik nu toch wel benieuwd naar ben is om welke schotel het nu precies gaat.

Jij hebt het over een Multytenne voor de ontvangst van de Astra 1, 2, 3 en Hotbird maar tevens schrijf je dat je hem bij TV Vlaanderen hebt gekocht. Ik weet niet beter dan dat TV Vlaanderen alleen maar de TripleSat verkoopt, dus de uitgeklede versie van de Multytenne waar de Hotbird niet op zit.

Zou je nog eens aan kunnen geven hoe dat nu precies zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Youriy voor het snelle antwoord. Idd geen trippelsat maar een volwaardige Multytenne. De schotel is trouwens enkel leverbaar in Belgie en toch komt die vanuit Woerden in NL via hun webshop.

aangepast door RogerDR
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...