Ga naar inhoud


[Amiko Alien SHD-8900] Nieuwe Spark firmware v1.2.31


thisone

Aanbevolen berichten


  • 2 weken later...

Ik zie wel dat de EPG iets anders is. Voorheen kon je, als je op de EPG drukt, een overzicht van de kanalen zien. Nu druk je op EPG en zie je alleen het programma voor het betreffende kanaal (+1 week).

Je kunt na de EPG knop wel weer op de groene knop drukken voor een overzicht van alle kanalen maar ik was net aan die andere EPG gewend :-(

 

Weet iemand of je de EPG weer in de "oude" modus kunt zetten?

 

Grtz, Nokiabeginner

2x Nokia 9304s Sattracker 4.0 Merlin by Interpol + Multytenne

Golden Media 990 CR HD PVR Spark LX (SPARK & ENIGMA2)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er meer gebruikers die een probleem hebben met de ontvanger, (Spark v 1.2.31) en dan heb ik het over het niet meer reageren van de ontvanger wanneer hij enige tijd op BBC One HD heeft gestaan. Het beeld bevriest niet, maar hij reageert niet meer op de remote? Tot nu toe heb ik dat enkel op BBC One HD ondervonden.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ waterpas,

 

Ik heb dat ook regelmatig, alhoewel het beeld dan wel bevriest. Soms gebeurt dat als de deco enige tijd aanstaat en soms als ie net ingeschakeld is. Lastig is het wel want ik kan alleen verder als ik de deco uit en weer aanschakel via de aan/uit knop aan de achterzijde.

2x Nokia 9304s Sattracker 4.0 Merlin by Interpol + Multytenne

Golden Media 990 CR HD PVR Spark LX (SPARK & ENIGMA2)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nokiabeginner,

Het is misschien een versie probleem, ik ben er bij toeval tegenaan gelopen. De Amiko staat hier als leer machine, en dan met name als enigma2-proefkonijn. Ik kan nog veel leren!

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...