sattv4iedereen Geplaatst: 27 december 2011 Delen Geplaatst: 27 december 2011 hi, ik heb een zeer rare kijk,op uitgezonden soapserie's.omdat ik dat zie dat ik voor den zot wordt gehouden etc,bekijk ik geen. soms ben ik bij mijn ouders,vrienden en etc,die soapserie's volgen. bepaalden gaan er zo in mee,dat ze zich kwaadmaken,omdat een bepaalde persoon het niet direkt verteld.dan lach ik altijd,en ik zeg hen,dat ze vierkant voor den zot worden gehouden. ja,alle soaps worden geschreven,en als "die" willen,dat je nog een week moet wachten op het antwoord,dan is dat zo,dan mag je op je kop staan,maar je wordt (in mijn ogen) gewoon voor de zot gehouden. mijn vader kan bvb bij een soap,ook erop ingaan en zeggen hoelang gaat die tang daar nog verder blijven proberen te moorden.als hij dit luidt zegt,en ik ben in de buurt,dan zeg ik:zolang zij dat willen.ZIJ beslissen hoelang een personage nog zal moorden.een slepend proces dikwijls,ook zij bepalen hoelang ze de kijker voor de zot houden voor er een uitspraak is. dan zeg ik ook soms "ochere,er is al zoveel mizerie en allende,en dan kijken ze nog ook eventjes naar fictieve door andere mensen bepaalde problemen :D . ben ik nu een rare wieten, kweetnie,maar ja,ganse dagen door anderen voor de "zot" gehouden te zijn door soap serie's spreken mij niet aan Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld| Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vladimirke Geplaatst: 27 december 2011 Delen Geplaatst: 27 december 2011 Idd, allemaal flauwe kul om dom volk voor de buis te krijgen. Het echte leven is zoveel boeiender. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
looney2 Geplaatst: 28 december 2011 Delen Geplaatst: 28 december 2011 Klopt !!!!!!!!!!!!!! HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft] Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amager95 Geplaatst: 28 december 2011 Delen Geplaatst: 28 december 2011 Soap! Ken je deze Soap dan nog? meer over Soap http://nl.wikipedia.org/wiki/Soap_%28televisieserie%29 Deze serie van Susan Harris moest trouwens verdwijnen onder druk door de Moral Majority in de USA (bron laatste: mijn eigen geheugen) ...and this is: SOAP! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 29 december 2011 Delen Geplaatst: 29 december 2011 Haven Sesamstraat Eureka Commander in Chief CSI Thuis Kinderen geen bezwaar Pauw en Witteman de tweedekamer live Ein Herz und eine Sele etc etc etc allemaal soap allemaal leuk en morgen gaat het verder I MIss You Douglas Firs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen