Ga naar inhoud


Radio/achtergrond veranderen


Geuze

Aanbevolen berichten

Goede dag forumleden

 

Ik nog een klein probleempje. Ik heb een mooie foto op de Dream staan als achtergrond ,radio.

Het is mij bekend dat wanneer ik een update doe van Open Pli de foto weer weg is. Dit is bij mij gebeurd.

Ik wil de achtergrond van de radio weer veranderen. Ik heb al een foto, op maat gemaakt. Met DLG naar de Dream gestuurd, maar nu komt het. Ik zie de foto op de Dream staan, de pc zegt de Dream rebooten, ja, wanneer het radiokanaal tevoorschijn komt zie tot mijn verbazing weer het oude blauwe logo. Is er iets wat ik over het hoofd heb gezien.

Wie weet het.

 

Groet

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hans dat klopt elke keer als jij een update doet dan veranderd jou achtergrond weer in die van Open Pli.je kan deze gewoon weer overschrijven met Dcc je weet wel jou radio.mvi kopieren naar usr/share/enigma2/ daar staat ook die van openpli in en die jij hebt zet je hier in en dan werkt het weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Loui (K)

 

Leuk je hier weer tegen te komen. Ik moet even mijn hersens weer opfrissen.

Ik heb de foto "Alpen.mvi" in het linkse vak staan van DCC E2 en ik hoop dat de tekst "RADIO" er nog in staat.

2 regels hoger staat "usr/share, "enigma2" staat er niet achter.

De regel usr/share/enigma2 staat nergens in de linkse lijst.

Nu heb ik een duwtje nodig.

 

Groet

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DE info van Lou klopt wel.

Aan de linker kant zoek je naar usr Klik daarop en in de volgende map ga je naar share, klik daarop en je ziet enigma2 en als je daar op klikt zie je enkele mvi bestanden, waar je jouw bestand ook in kan zetten.

 

Dus zo zou het moeten werken

 

satje4u

aangepast door satje4U

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo satje4U

 

Ik zie iederdaad links usr en klik; ik zie dan share, weer klik; dan zie ik enigma2, weer klik; dan zie ik radio.mvi (mijn foto). Wat is nu de volgende stap?

Satje alles wat ik tot nu toe geleerd heb wordt door mij uitgebreid gedocumenteerd zodat ik bv. na een paar maanden het zo weer op kan zoeken als ik het niet meer weet.

 

Groet

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Loui

 

Radio.mvi staat al links.

 

Groet

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...