Ga naar inhoud


Download hier het wijzigings /opzegformulier Canal digitaal


CDZakelijk

Aanbevolen berichten

Hierbij het beëindiging- en opzegformulier van canal digitaal.

Invullen en opsturen volstaat.

 

Het is een antwoord nummer dus een postzegel is niet nodig.

 

Heeft u binnen 1 week geen schriftelijk antwoord gewoon een nieuwe sturen.

Uiteraard word u nog wel diverse malen gebeld en proberen ze u over te halen om lid te blijven. Denk daar eerst nog eens goed over na en zeg nooit meteen iets telefonisch toe.

beeindigingsformulier.pdf

Formulier_CS_WIJZ01.pdf

aangepast door Michel
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is alleen maar een OPZEGGINGSFORMULIER.

 

Bestaat er ergens ook een wijzigingsformulier??

 

Cor

 

Bij mijn weten niet.

 

MAARRRRRRRR

Als u opzegt en ze bellen u heeft u en een aanbieding en vaak een gratis wijziging. :D

ALS HET CONTRACT AFLOOPT ALTIJD OPZEGGEN.

3 maanden gratis kijken is altijd meegenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Volgens mij kun je beter online wijzigen. Dan zijn de administratie kosten lager.

http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/6_Klantenservice/Klantenservice/Downloads/canaldigitaal-uitleg-eerste-nota.pdf

 

Klopt de volgende gedachte?

-kaart na einde abbo staat al/nog geregistreerd, dus geen 29,95 registratie

-bij nieuw abbo geen adminkosten

-bij extra pakketten zoals film1 wel extra admin kosten van 3,95

 

Wat is dan het voordeel bij opzeggen family +film1? Want dit kost je volgens mij minstens 3,95

Krijg je bij nieuw aanmelden een maand gratis het volle pakket, want dan bespaar je ca. 10euro en heb je even wat extra zenders?

 

Of komt er een echt heel veel gratis?

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij de mail correspondentie met Canal Digitaal:

 

 

Geachte heer Straatsma,

 

 

Helaas kunnen wij uw opzegging via e-mail niet verwerken. Om op te zeggen kunt u bellen met onze klantenservice op het telefoonnummer 0900-9323.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Klantenservice CanalDigitaal

 

 

Meer informatie of antwoorden op veelgestelde vragen kunt u nalezen op Veelgestelde vragen & antwoorden

 

 

 

​In December 2010 had ik gelijk het Entertaiment + HD pakket opgezegd. Alleen het abonnement zou al gestopt moeten zijn volgens mijn administratie. Het abonnement loopt echter gewoon door. Achteraf gezien had ik eerder aan de bel moeten trekken maar heb het even zo snel niet doorgehad. En als je abonnement had moeten stoppen en je hebt onderwijl wel het signaal dan zul je daar denk ik gewoon voor moeten betalen. Wat ik jammer vind is, dat kabelaars niet zo een goede klantvriendelijkheid hebben, je zou verwachten bij een schotel aanbieder, dat de service wel anders zou zijn. Mensen die teleurgesteld zijn in de kabelexploitant vallen dan van de regen in de drup.

 

Verder maakt Canal Digitaal je het lastig om ze de mailen. Ook al ben je ingelogd je dient alsnog je smartcard nummer in te toetsen + je abonnee nummer. Gelukkig kun je met een extra tabblad het smart card nummer kopiëren en plakken. Dat hebben ze nog zo ingericht op de website dat je dat nummer kunt kopiëren in je internet browser gelukkig. Misschien een tip: Canal Digitaal u kunt er ook voor zorgen dat dit nummer niet meer te kopiëren valt, misschien krijgt u dan nog minder mailers. Het mail adres van Canal Digitaal (zonder ingewikkelde mail constructies) is vragen@canaldigitaalhaalditweg.helptu.nl

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, ze durven wel! Ze geven zelfs aan dat ze de opzegging ontvangen hebben!

Vrees echter dat het mag.

 

 

Uit de algemene voorwaarden:

8. Opzegging van een Abonnement door de Klant dient telefonisch te gebeuren,

dan wel schriftelijk door het opsturen van een ingevulde opzeggingsbrief

waarvan het model is opgenomen op de Website en die tevens kan worden

opgevraagd bij de klantenservice van CanalDigitaal.

 

 

 

10. Indien het Abonnement op afstand tot stand is gekomen als omschreven in

artikel 4, heeft de Klant het recht om binnen 7 werkdagen na de bevestiging

van het Abonnement door CanalDigitaal het Abonnement zonder opgaaf

van redenen te annuleren middels een schriftelijke kennisgeving per post of

elektronisch op de wijze zoals beschreven op de Website. CanalDigitaal kan in

dat geval, behoudens ten hoogste de rechtstreekse kosten van het terugzenden

van Ontvangstapparatuur, aan de Klant geen vergoeding in rekening brengen.

 

Verder kwam ik een stukje tegen uit 2009:

http://www.security.nl/artikel/30857/Juridische_vraag%3A_Mag_je_abonnement_per_e-mail_opzeggen%3F.html

Als je het abonnement echter "langs elektronische weg" afsluit, dan staat er in de wet (art. 6:267 BW) dat je langs diezelfde weg het contract ook weer kunt ontbinden. Alleen, "ontbinden" is een speciaal geval: dat doe je als je opzegt wegens wanprestatie en dergelijke. Voor gewoon opzeggen staat nergens in de wet dat dat langs elektronische weg kan. Dit heeft me altijd verbaasd, en ikverdedig dan ook dat je ook gewone opzeggingen langs dezelfde weg moet kunnen doen als de "speciale" opzegging die ontbinding heet. Tot dusverre heeft niemand het bij de rechter durven proberen.

 

 

 

Deoverheid neemt het standpunt in dat bestaande contracten pas per 1 december 2012 geraakt kunnen worden door de Wet Van Dam.

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

CanalDigitaal fopt de boel.

 

Je kan telefonisch in de praktijk helemaal niet opzeggen. Dat is een truc om je aan de telefoon te krijgen om je over te halen toch abonnee te blijven.

Je wordt namelijk als je volhard in het opzeggen daarna naar het opzegformulier verwezen dat je alsnog aangetekend moet gaan versturen.

Dat kan dus echt niet.

 

Bovendien is wettelijk bepaald dat email gelijk staat aan briefpost. Dat wil voor zover ik weet zeggen dat een opzegging via email wettelijk gezien een schriftelijke opzegging is.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is echt schandelijk. Durven ze er ook nog in te zetten dat als niet alles ingevuld is ze het niet in behandeling nemen!!

Hun eigen voorbeeldbrief over hoe je bij de concurrent moet opzeggen als je naar Canaldigitaal wilt gaan is toch ook heel simpel:" Ik zeg op bij de eerstkomende gelegenheid"

Mocht ik mijn abo bij cds beeindigen stuur ik een mailtje en briefje (deze zeker niet aangetekend) met dezelfde boodschap.

 

http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/6_Klantenservice/Downloads/OPZEGFORMULIER_Tv_nog_niet_besteld.pdf

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie op de website staan (zie hier onder) dat het na deze datum afloopt?

 

Entertainment-pakket contract tot 02-29-2012 HDTV-pakket

contract tot 02-29-2012

 

Bel nu met Canal Digitaal de persoon die ik aan de lijn heb kan het niet opzeggen dus dan wordt je met "preventie" zoals ik dat verstaan heb doorverbonden... Wacht muziekje... Sta al meer dan 10 minuten in de wacht die afdeling is er zeker niet? Gelukkig iemand aan de lijn. Je kunt volgens deze medewerker niet met eigen brief het opzeggen je dient eerst te bellen en dan zeggen zij het op en de handtekening terug sturen. Hoe moeilijk kunnen ze je het maken!?

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij dat je contract dan beëindig wordt immers het loop tot.... Maar nee, zoals Martje B al aangaf het is inderdaad dat het dan maandelijks opzegbaar is. Gelukkig maar anders zat ik nog steeds vast aan maandelijkse kosten van € 29,95 euro per maand.

 

Dit staat op de website van Canal Digtaal DIENST VERLENING WORDT VERBETERD!

 

 

Telefonisch wijzigen en opzeggen vanaf 12 april

CanalDigitaal is altijd bezig om haar dienstverlening te verbeteren. Ook het makkelijker maken van het wijzigen en opzeggen van een abonnement is hier een onderdeel van. Vanaf 12 april a.s. is het dan ook mogelijk om dit telefonisch te regelen.

 

Klanten kunnen bellen met de klantenservice op 0900-9323 (€ 0,15 per minuut) en kiezen voor optie 1, voer daarna uw smartcardnummer in en kies vervolgens voor optie 9 in het keuzemenu.

De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m zaterdag tussen 09.00 – 21.00 uur.

http://www.canaldigitaal.nl/mijn-canaldigitaal/zenderpakket-opzeggen.aspx

Ja ja....

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...