Ga naar inhoud


Download hier het wijzigings /opzegformulier Canal digitaal


CDZakelijk

Aanbevolen berichten


opzeggen kan ook gewoon anders

eenzijdig alle incasso opdrachten stoppen via je online banking.

 

geen sjoege

geen telefoon en of extra tijd

geen commentaar

 

en na een tijd schrijf je een mailtje, en krijgt positief bericht dat je bent geroyeerd.

 

Plus aanmaningen, extra kosten en een incassobureau aan je broek zo leert de ervaring helaas (ondanks ook telefonische opzegging, maar die is nooit als zodanig verwerkt).

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

opzeggen kan ook gewoon anders

eenzijdig alle incasso opdrachten stoppen via je online banking.

 

geen sjoege

geen telefoon en of extra tijd

geen commentaar

 

en na een tijd schrijf je een mailtje, en krijgt positief bericht dat je bent geroyeerd.

 

Inderdaad de slechtste oplossing. Dan liever opzeggen per aangetekende brief of als je niet te ver van Hilversum woont persoonlijk een schriftelijke opzegging bij CanalDigitaal afgeven en op een kopie voor ontvangst laten tekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Stoppen met betalen is een goed recept om een registratie bij de krediet beoordelaars te krijgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En is daarom niet echt een optie voor iemand die in NL wil blijven wonen of er ooit willen terugkeren.

 

Mogelijk wel voor expats die buiten de EU verblijven, toch al alle schepen achter zich verbranden en geen erfenis in het vooruitzicht hebben.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stoppen met betalen is een goed recept om een registratie bij de krediet beoordelaars te krijgen.

Ook daar moet je niet mee zitten. Als een bedrijf door administratieve janboel jouw op de lijst krijgt zegt dat meer over dat bedrijf dan over jouw financiële status.

Maar goed, eenmaal een kruisje achter je naam en geen hond verleend je meer een hypotheek.

Het zal je maar overkomen... Dan gaat er in mijn geval wel een kantoorpand in de fik in utrecht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaat er in mijn geval wel een kantoorpand in de fik in utrecht...

 

Wie houdt daar dan kantoor?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

niks der van,

 

ik weet niet wat jullie weten maar ik weet voldoende :D

 

indien automatische incasso stopgezet wordt (omdat JIJ denkt: die incasso klopt niet) moet de ontvanger bewijzen dat hij rechtmatig geld afboekt...

en in de tussentijd...

tot zulks bewezen is door X mag er geen geld van je rekening afgeboekt worden.

 

dat was niet de methode om op te zeggen, dat was de methode om je centen te beveiligen nadat je opgezegd hebt.

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

niks der van,

 

ik weet niet wat jullie weten maar ik weet voldoende :D

 

indien automatische incasso stopgezet wordt (omdat JIJ denkt: die incasso klopt niet) moet de ontvanger bewijzen dat hij rechtmatig geld afboekt...

en in de tussentijd...

tot zulks bewezen is door X mag er geen geld van je rekening afgeboekt worden.

 

dat was niet de methode om op te zeggen, dat was  is de methode om je centen te beveiligen nadat je opgezegd hebt.

 

Kleine correctie. ;)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...