Ga naar inhoud


Download hier het wijzigings /opzegformulier Canal digitaal


CDZakelijk

Aanbevolen berichten

Vergeet niet dat je te maken hebt met een Luxemburgs bedrijf. Dus als er wat gaat spelen kom je op het terrein terecht van het Luxemburgs recht. Dat maakt het allemaal meer dan ingewikkeld.

 

Hou toch op met die flauwekul. Lees nou gewoon de algemene voorwaarden eens.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

  • Beheerder

Hierbij het beëindiging- en opzegformulier van canal digitaal.

Invullen en opsturen volstaat.

 

Het is een antwoord nummer dus een postzegel is niet nodig.

 

Heeft u binnen 1 week geen schriftelijk antwoord gewoon een nieuwe sturen.

Uiteraard word u nog wel diverse malen gebeld en proberen ze u over te halen om lid te blijven. Denk daar eerst nog eens goed over na en zeg nooit meteen iets telefonisch toe.

 

Zijn deze formulieren nog actueel?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Zijn deze formulieren nog actueel?

Ja ,alleen ik heb hem opgestuurd naar hun postbus nummer (aangetekend wel te verstaan) , en ik werd de volgende dag al gebeld dat mijn abbo word afgesloten.

Of het antwoordnummer nog bestaat weet ik niet.

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb telefonisch kunnen opzeggen, maar ze proberen je inderdaad op allerlei manieren over te halen om te blijven.

4 X moeten aangeven "Nee meneer, ik wil mijn lidmaatschap echt beëindigen!!"

Ik krijg nog een schriftelijke bevestiging, pas als die binnen is dan geloof ik het pas echt.

 

Mijn reden, over op glasvezel, de multytenne45 + VU+ DUO gaan gaan de verkoop in.

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn deze formulieren nog actueel?

 

Ja ,alleen ik heb hem opgestuurd naar hun postbus nummer (aangetekend wel te verstaan) , en ik werd de volgende dag al gebeld dat mijn abbo word afgesloten.

Of het antwoordnummer nog bestaat weet ik niet.

 

Had 'm ook aangetekend verstuurd, "ze werken" nog wel maar actueel zijn ze denk ik niet meer...

Als je je pakket wil wijzigen heb je kans dat je pakket niet in de lijst voorkomt.

D'r een einde aan maken gaat nog prima.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Amager95 schreef op 25 Nov 2013 - 18:23: snapback.png

Vergeet niet dat je te maken hebt met een Luxemburgs bedrijf. Dus als er wat gaat spelen kom je op het terrein terecht van het Luxemburgs recht. Dat maakt het allemaal meer dan ingewikkeld.

 

 

Hou toch op met die flauwekul. Lees nou gewoon de algemene voorwaarden eens.

 

 

 

 

Luxemburger soms?

 

beetje flauwe reactie :crazy:

aangepast door Amager95
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Heb vandaag na een lidmaatschap van ruim 12 jaar ook opgezegd, even 3 min aan de telefoon en klaar, nu even wachten op de brief ter bevestiging.

Gaf aan als reden dat ze te duur waren, men wou me nog een aanbod doen maar heb gezegd nee daar zijn jullie nu te laat mee, stap lekker over op Sky De.

Langzaam begin ik het te snappen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Heeft iemand een (actueel) faxnummer van CD?

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Fax, in 2014?

Je bedoelt misschien e-mail?

 

Via mijn Canaldigitaal kan je de klantendienst een e-mail sturen.

Verder kan je Canaldigitaalwebare een persoonlijk bericht sturen op het Canaldigitaal forum.

 

 

Brieven werken ook niet,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...