Ga naar inhoud


Kanalenlijst Hans van 3 februari 2012


hro

Aanbevolen berichten

Goede lijst hoor, heb hem zelf ook.

 

Waar ik alleen mee zit, is dat als ik bijvoorbeeld het boeket "Nederlands" kies, bovenaan je dus de NL zenders krijgt, bijvoorbeeld nummer 1 tot 200.

 

De 1e zender in je 1e boeket is dus "Nummer 1 geworden". Als ik dan bij 200 ben, en naar boven zap, kom ik weer uit bij 1. Het liefst zou ik willen dat ie naar 201, dus de eerstvolgende boeket zou gaan... Is dit een bepaalde instelling?

 

Daarnaast heb ik 30 zenders verwijderd met DreamSet, maar mijn ET6000 weergeeft ze nog steeds in mijn zenderlijst, ondanks dat ik de stroom ervan heb afgehaald.

 

Einde boeket... dan weer bovenaan dit boeket in plaats van eerste positie volgende boeket. Zo vat je je opmerking samen. Als maker van de kanalenlijst heb ik daar geen invloed in. Mogelijk iets voor de image-bouwers (zoals PLi)?

 

Als je met Dreamset bij Instellingen kiest voor 'Enigma 2 ver 4 Telnet reload' dan herstart enigma na het oversturen van een aangepaste kanalenlijst. De wijziging moet dan zijn doorgevoerd.

 

Succes!

Hans.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is ook een heel werk het maken van zenderlijsten respect voor de makers het is bijna ook niet te doen om alles bij te houden

merk het zelf ook de 4 bekende sats lukt dan wel maar de andere sats ontbreekt het vaak aan zenderupdates , 30 % van die updates buiten de 4 bekende sats worden vaak niet in de grote sat lijsten meegenomen met alle respect

 

Als je de rotating-versie neemt en kiest voor de satellieten dan kun je de zenders van die satelliet oproepen.

 

Tip: verwijder de satposities van satellieten die je niet aankunt, scheelt in scrollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de rotating-versie neemt en kiest voor de satellieten dan kun je de zenders van die satelliet oproepen.

 

Tip: verwijder de satposities van satellieten die je niet aankunt, scheelt in scrollen.

Dat doe ik ook altijd maar zonder namen te noemen de meeste lijsten als het echt om meer dan de 4 bekende sats gaat zijn heel slecht bijgewerkt . de helft werkt niet.

maar ik begrijp het wel is ook heel veel werk, dus we mogen al blij zijn dat er iemand aandacht aan schenkt

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik alleen mee zit, is dat als ik bijvoorbeeld het boeket "Nederlands" kies, bovenaan je dus de NL zenders krijgt, bijvoorbeeld nummer 1 tot 200.

 

De 1e zender in je 1e boeket is dus "Nummer 1 geworden". Als ik dan bij 200 ben, en naar boven zap, kom ik weer uit bij 1. Het liefst zou ik willen dat ie naar 201, dus de eerstvolgende boeket zou gaan... Is dit een bepaalde instelling?

 

 

Bij OpenPLI: menu - instellingen - Instellingen - systeem - Diverse instellingen: Kies daar bovenin 'Tussenliggend' of 'Expert\.

Als je 'Verander van boeket tijdens zappen' kiest en op 'ja' zet dan gaat hij door in het volgende boeket.

Dus dan ga je (in jou voorbeeld) van kanaal 200 naar 201

 

Als je dan b.v. in het Nederlandse boeket aan het einde bent en je zapt door , dan ga je door naar de eerste zender in het Belgische boeket.

aangepast door putemmer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie lijst weer, maarrr........nog steeds geen beeld op Hustler. Dat probleem had ik met vorige lijsten dus ook.

 

Waar ligt dat nou aan? Hij staat er gewoon tussen maar geeft ook geen codering aan alsof ie niet kan decoden? 12344 in de lijst en vlgs kingofsat 12343.500

 

AZBox Premium HD enigma2

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...