Ga naar inhoud


clone + werkt niet met smartcard


boarder

Aanbevolen berichten

Zijn er kaarten van canal digital die volledig niet door de clone+ herkend worden? Mijn buurman wilde voor een 2 en/of 3de TV- ook CD kijken. Geprobeerd met mijn clone+ maar dit werkt voor geen meter.

Ik heb er de nieuwste software opgezet maar zonder resultaat. Iemand ervaring met dit probleem. Als ik de kaart in het clone-basisstation duw krijg ik de foutmelding van ongeldig abonneekaart of defecte abonneekaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@boarder,

 

aan de ontvangst ligt het niet, mijn eigen kaart werkt perfect.

 

Ik begrijp het niet helemaal wat je nu bedoeld :mellow: .................., maar wat je kunt proberen is het volgende :

 

De contacten van de kaart even schoonmaken met een zacht gummetje.

Het kan zijn dat de contacten van de Clone+ zelf vies zijn, ik denk daarbij aan het gedeelte dat in de ontvanger wordt gestopt, maar ook aan het gedeelte waarin je de kaart steekt bij de Clone+.

Deze dus ook even proberen te reinigen, soms is het voldoende om de Clone+ een paar keer in en uit te steken, zelfde geld voor de kaart in het slot.

 

Ik heb sterk het gevoel dat je een contact probleem hebt, kaart geeft waarschijnlijk al geen ATR, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil de CD kaart van de buurman testen in mijn clone+; mijn systeem werkt normaal met mijn kaart in 3 toestellen.

De kaart van de buurman geeft al dadelijk bij het inpluggen in de clone+ een foutmelding. Deze kaart werkt normaal in een tuner (3plaatsen geprobeerd).

Volgens de handleiding is dit een ongeldige abonneekaart of een defecte kaart (geen van beide)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb ook geen enkel probleem met Clone+ 3 kaarten

1 gaat in de TV met een PowerCam, met de standaard CI van CD werkte niet in mijn Samsung 40EU5700 in combinatie met Clone+

1 gaat in een Sab ontvanger

1 gaat in een DM600 > dmv van CCAm gaat deze week naar een DM7020.

Ik kan op alle vier plekken zonder problemen kijken.

 

Op de SAB en de Samsung kijk ik zelfs HD.

 

Ik heb de laatste versie v3.6.0.0, downloaden gaat een beetje ingewikkeld, de downloadlink geeft je namelijk 3.5.0.0, deze even handmatig aanpassen en je hebt 3.6

 

succes

 

Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...