Ga naar inhoud


Versie 1.10.05 voor de RE-8000HD / 9000HD PVR


Alfons Verbiest

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ook ik mijn eerste vast loper. Opname gepland voor de Unit gisteravond en stond compleet vast. Er was een file van 2 gig maar was corrupt!

 

Verdere punten

Het verwijderen van opnames is niet verholpen, Kan nog steeds de opgenomen opnames niet verwijderen. Rebox zegt dat ze aan het afspelen zijn.

Gr,

Ed

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

opnames kun je wel verwijderen als je de ontvanger in deep sleep zet, maar daar ging het gisteren bij mij dus mis . Bij de vorige firmwares zette ik de ontvanger altijd in deep sleep en waren er bij het opstarten en het verwijderen van opnames geen problemen. Na meer dan 2 jaar krijg ik de indruk dat met de problemen bij deze ontvanger niet kan oplossen! Reacties op alternatieve firmware van octagon waren positief en ik heb begrepen dat deze nieuwe firmware van rebox daar gelijk aan is. Problemen blijven echter. Ene probleem wordt opgelost en dan komt er weer een nieuwe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor de 8000 is de software update nog steeds niet vrijgegeven.

 

Ik begrijp uit de reacties, dat ik deze versie beter kan overslaan.

 

Versie 1.09.90 werkt eigenlijk prima.

 

Heeft er iemand al een lijst van veranderingen gezien voor ver 1.10.05?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

release notes 110.05 van octagon bevatten volgende info:

--> Memory overflow bug fix.

--> fixed “slow, freezing, and hang-up” matters

--> Specific TP hangup & locking bug fix.

--> Diverse minor bugs fixed

--> Netzwork ICON add. in Infobar

 

 

Maar goed, ze lopen nu alweer enkele versies achter; en ik ben persoonlijk wel tevreden van de 110.xx series. Zou wel kunnen dat ik van 109.94 direct naar 110.13 gegaan ben, kan ik me niet meer zo precies herinneren.

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de 8000 is de software update nog steeds niet vrijgegeven.

 

Ik begrijp uit de reacties, dat ik deze versie beter kan overslaan.

 

Versie 1.09.90 werkt eigenlijk prima.

 

misschien dat de 8000 versie een andere versie nummer gekregen heeft want versie V11005.ird staat online

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zie op dit moment alleen V 1.09.90 on line staan voor de 8000.

Mis ik iets?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook v1.10 geupdate via netwerk (9000). Na ongeveer een week 2x een vastloper met 'start 1'. Ik start dan de ontvanger vanuit deep standby mode en hij komt niet verder dan 'start 1' op het display. Hier blijft hij > 1 uur op hangen. Na een aantal keren uit en aan zetten via de schakelaar aan de achterzijde komt hij weer tot leven.

Nooit eerder dit probleem gehad. Wel eens (1 x per 3 -4 maanden) een vastloper gehad, maar nooit echte problemen.

Ik kijk dagelijks via de rebox en neem 1 á 2 keer per week iets op. Timeshiften gebruik ik ook regelmatig.

 

Misschien toch een v1.10 bug?

Rebox HD 9000 PVR, Sony 40W5720, Logitech Harmony 525

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende vastloper. Krijg "scrambled" op alle CD kanalen. Alleen uit-aanzetten helpt.

Zou het echt zo moeilijk zijn om een versie te maken waarbij de basisfuncties zonder vastlopers werken?

Ga van ellende maar weer terug naar vorige versie...

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel 1.09.90 en 1.10.05 werken bij mij eigenlijk bijna probleemloos. Geen enkele vastloper gehad terwijl de ontvanger toch behoorlijk intensief wordt gebruikt aangezien ik alle programma's die ik wil zien eerst opneem. Bij de installatie van de vorige FW heb ik wel de schijf opnieuw geformateerd. Het probleem met niet aansluiten op het netwerk had ook de vorige versie al. De ontvanger krijgt geen IP-adres van de router maar even DHCP uit/aan zetten lost dit op.

De onderbrekingen in het geluid zijn ook bij mij nog steeds aanwezig en vreselijk irritant. Volgens mij is dit niet het geval bij FTA zenders

PIP (voorzover handig) is volkomen onbruikbaar vanwege de afwezige synchronisatie tussen beeld en geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ondertussen ook on line voor de Rebox-8000.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel 1.09.90 en 1.10.05 werken bij mij eigenlijk bijna probleemloos. Geen enkele vastloper gehad terwijl de ontvanger toch behoorlijk intensief wordt gebruikt aangezien ik alle programma's die ik wil zien eerst opneem. Bij de installatie van de vorige FW heb ik wel de schijf opnieuw geformateerd. Het probleem met niet aansluiten op het netwerk had ook de vorige versie al. De ontvanger krijgt geen IP-adres van de router maar even DHCP uit/aan zetten lost dit op.

De onderbrekingen in het geluid zijn ook bij mij nog steeds aanwezig en vreselijk irritant. Volgens mij is dit niet het geval bij FTA zenders

PIP (voorzover handig) is volkomen onbruikbaar vanwege de afwezige synchronisatie tussen beeld en geluid.

 

 

 

Ook bij mij het bovenstaande,het wordt knap irritant.Terug gegaan naar de vorige update.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien deze update dan toch maar overslaan?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...