Ga naar inhoud


Versie 1.10.05 voor de RE-8000HD / 9000HD PVR


Alfons Verbiest

Aanbevolen berichten

Vanmorgen via de netwerk kabel erop gezet ( ja hij staat nu ook online) Totaal geen probleem.

 

(Alles liep bij mij al prima met de vorige release, alleen het weggooien van opgenomen programma's gaat soms niet omdat hij dan aangeeft dat het bestand nog in gebruik is. Ik hoop dat dit nu bij deze versie is opgelost.)

 

Overigens kan ik op de vernieuwde website van Rebox de release notes niet meer terug vinden.

Met vr. gr. Ronald

Rebox 9000 HD PVR v1.11.07

1TB WD10EURS AV-GP

Samsung C8700

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zojuist op beide RE-9000 machines de nieuwe FW geplaatst.

Ik heb dat met voor mij vertrouwde USB methode gedaan.

Alles succesvol verlopen.

Het onthouden van de EPG werkt nog steeds niet :-(

Verder is het afwachten.

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de vorige versie had ik na gebruik van de pauzefunctie last van zeer hinderlijk gehakkel in het geluid. Dit kon minutenlang duren en vergalde het kijk- en luisterplezier.

Het lijkt erop dat dit verholpen is. Hopelijk is er ook iets gedaan aan de spontane geluidsuitval bij live kijken.

Vastlopers kwamen gelukkig niet meer voor, hopelijk krijgen we die niet in de plaats van de nieuwe verbeteringen.

 

Gelukkig werkt Rebox nog steeds aan deze ontvanger, maar we zijn er met z'n allen al meer dan twee jaar aan het dokteren.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu al een paar keer gehad dat als ik de 9000 aanzette smorgen dat die dan bleef hangen op start 1, vervolgens doet die niks meer.

Als ik dan de powerknop achterop aan/uit zet wil die wel weer doorlopen ook niet altijd trouwens.

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net via 'netwerkupdate' de nieuwste firmware 1.10.05 er op gezet. Dit verliep zonder problemen. Geen wijzigingen gezien, behalve het netwerkicoontje in de informatiebalk.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vorige FW overgeslagen gezien al de problemen bij het inladen daarvan. Deze FW op mijn rebox 8000 via netwerkinstellingen binnengehaald. Gelukkig hier ook meteen ok. Nu eens kijken hoe stabiel deze versie is.

Rebox 8000, BlackArmor WS 110 extern 1 TB, eSata, Sony KDL 32W5500, Windows 7 Professional 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Minder, eerste vastloper gehad. Rebox aan tijdens opname. Rebox freezed. Opname beschadigd. Alleen stoom eraf helpt.

Mijn ervaring is dat in het begin vreemde dingen gebeuren bij het plaatsen van nieuwe FW. Op den duur blijven de problemen uit. Hopelijk nu ook.....wordt vervolgd.

Rebox 8000, BlackArmor WS 110 extern 1 TB, eSata, Sony KDL 32W5500, Windows 7 Professional 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanvankelijk zag alles er goed uit, maar heb hier nu toch een soort vastloper gehad. Geen echte vastloper, want in epg modus zag ik bewegend beeld rechts boven, maar de box reageerde helemaal niet meer op commando's. Hopelijk blijft het hierbij, want verder zie ik geen ellende.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook weer eens een vastloper. Zender blijft gewoon doorspelen, maar box doet totaal niets meer. AB werkt niet meer, toetsen voorzijde niet. Enige uitweg is uit-aanzetten aan achterzijde. :mad:

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi netwerk icoontje.. (sterretje) op het menu maar ik kom nu via mijn netwerk niet meer op de HD dus kan er zo niets meer afhalen of bijzetten. Meer mensen hier last (of gemak :grin: ) van?

Visiosat G4:Astra1,2,3 & Hotbird + 4 x Inverto quad + Rebox 9000HD(1TB-WDgreen) + Echostar 5020pvr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op HD via netwerk gaat hier prima. Heb wel weer iets vreemds gehad:

Bij uitzetten van de box ging hij meteen en helemaal uit, zelfs de aan/uit schakelaar verlichting ging uit...

(Normaal duurt het 5 seconden en dan wordt de aan/uit toets rood)

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of dat vreemd is, bij mij sluit hij ook veel sneller af dan voorheen.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na ruim een week ook de eerste echte vastloper. Wilde een opname weggooien en werd aangegeven dat opname nog in gebruik was. Daarom box uitgezet om in deepleep te komen en daarna weer opstarten. Dit ging echter niet verder dan start 1. daarna niets meer. Toen een aantal keren(keer of 5) met power toets achterop uitgeschakeld en uiteindelijk lukte het. Ergste vastloper sinds 2 jaar. Opname kon ik nu wel weer verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...