Ga naar inhoud


OpenRSI!!!!!!!!!!!!!


verwijderd

Aanbevolen berichten

@ALL

 

Er staat hier nu een nieuwe kernel die je kan downloaden voor de oudere modellen

 

Met AZUP even een vinkje zetten bij ONLY KERNEL en dan gaan met die banaan.

Heb het net zelf ook gedaan bij een box die op =s bleef staan en toen ging het wel.

Wel de laatste versie van AZUP gebruiken 2.1.6

 

Succes allen.

 

http://openrsi.rsi-i...el-20120216.zip

 

Bij de AZBox Premium inderdaad gelukt.

Ik heb zoals je beschreef de instructie gevolgd.

Daarna ging hij rebooten en bleef hangen (in het display) op VDF-ready.

Maar het blijkt dat je na de upate van de Kernel onmiddelojk daarachteraan de flash kan/moet uitveoren zoals dat standaard omschreven is.

 

De rest is (nagenoeg?) identiek aan OpenPli.

 

Kanlenlijst van Hans gedownload en kijken maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb de open pli nu op een stick geinstalleerd

en ik kan nu ook een softcam downloaden

ik heb cc cam 2.2.1 geen beeld cc cam 2.3.0 geen beeld

heb jij wel beeld met de open pli? ronnie1966??

Ja dat heb ik zeker en meerdere met mij zo te lezen.

Cfg even aanpassen of anders even een kaartje erin met de chip naar beneden in het bovenste slot.

 

Succes Ronnie1966

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van iemand een Azbox Premium HD overgenomen die met elke image die ik erop zette niet meer verder kwam dan een =s in het display. Heb nu gelezen hier over openRSI én de firmware die deze image ook goed op oudere boxen moet laten draaien. Wie weet gaat dat mijn redding wel zijn... ga er van de week zeker nog mee aan de slag!

aangepast door BigDaddyo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt met azup 2.1.6. Vind het zeer prettig een bekend menu te zien (PLI).

Maar helaas ondanks Cccam 2.3 en een orgineel kaartje van CD met abbo geen ontvangst op EDL 1 en 2

Iemand een oplossing??

aangepast door Skytrapper

Let's Try To Change Things Better

DSX7072/Dream500HD/Azbox/Vu+/Xtrend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch maar weer alles van vorenaf aan gedaan met azup 2.1.6 (W7) en nu doet ie het goed. Althans dat dacht ik.

Zet de box in standby en weer aan ==> alles oke

Zet de box daarna uit.

Gaat dan wel weer aan, geeft beeld van open RSI, maar tandwieletjes blijven draaien

aangepast door Skytrapper

Let's Try To Change Things Better

DSX7072/Dream500HD/Azbox/Vu+/Xtrend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem als Skytrapper maar hij begint al problemen te maken als ik settings inlaad of de box naar kanalen laat zoeken hierna alleen nog het logo en draaiende tandwieltjes de box is dan ook niet meer te benaderen.Dacht dat het in de tunerconfig zat maar ook met alleen met settings van astra 1 en een tuner config met een enkele lnb werkt het niet. Ik heb het al wel een keer of 5 opnieuw gedaan maar het probleem blijft.Ik heb ook een Premium HD dezelfde kernel en fw als Skytrapper Als ik dan terug ga naar RSI E2 03 dan loopt hij prima met dezelfde settings

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...