Ga naar inhoud


2e 3e kaart prijs omhoog


Cobus R

Aanbevolen berichten

Met uw abonnement op het Top- of Entertainment-pakket geniet u op uw 2e en/of 3e televisie van het Entertainment-pakket, voor slechts € 2,50 per smartcard per maand extra. Als gevolg van stijgende kosten wijzigt met ingang van 1 mei 2012 het tarief van het abonnement voor uw 2e en/of 3e televisie naar € 3,50 (per smartcard per maand). Toch kunt u besparen op uw totale kosten, als u ook kiest voor Internet en Bellen van CanalDigitaal.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites


De prijs van het Entertainment pakket op de Extra Kaart wordt miv 1 mei 2012 €3,50 p/mnd.

 

Dit geldt alleen voor klanten met een Entertainment pakket op de Extra Kaart afgesloten voor 1 januari 2012.

 

Klanten met een Familie-pakket op de Extra Kaart betalen €2,50 per maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs van het Entertainment pakket op de Extra Kaart wordt miv 1 mei 2012 €3,50 p/mnd.

 

* Dit geldt alleen voor klanten met een Entertainment pakket op de Extra Kaart afgesloten voor 1 januari 2012.

 

Klanten met een Familie-pakket op de Extra Kaart betalen €2,50 per maand.

 

*Dit is niet helemaal juist, voor klanten met een Top abonnement gaat de prijs ook omhoog van 2,50 naar 3,50 per maand.

Zoals Cobus R al aangeeft in het openings bericht gaat het om tweede kaarten van het Top en Entertainment abonnement.

is toch een verhoging met slechts 40% <_< dus goed gedaan in tijden van crisis.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even goed de door jouw vet gemaakte tekst goed lezen..

 

Dit geldt alleen voor klanten met een Entertainment pakket op de Extra Kaart afgesloten voor 1 januari 2012.

 

Top abonnement is nooit geweest op de tweede kaart....

 

 

Geachte xxxxxxx

 

Met uw abonnement op het Top- of Entertainment-pakket geniet u op uw 2e en/of 3e televisie van het Entertainment-pakket, voor slechts € 2,50 per smartcard per maand extra. Als gevolg van stijgende kosten wijzigt met ingang van 1 mei 2012 het tarief van het abonnement voor uw 2e en/of 3e televisie naar € 3,50 (per smartcard per maand).

 

Klopt, maar toch gaat het abonnement op de tweede kaart van 2,50 naar 3,50.

Lees je email nog maar eens GOED, dan hoef ik hier niet in herhaling te vervallen

Een prijs verhoging van 40% op de tweede kaart, lekker voor de bonus jongens zullen we maar denken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, maar toch gaat het abonnement op de tweede kaart van 2,50 naar 3,50.

Lees je email nog maar eens GOED, dan hoef ik hier niet in herhaling te vervallen.

 

Alleen als je voor 1 jan 2012 het Entertainment pakket op je tweede kaart had...

 

Voor de tweede kaart na 1 jan 2012 met familie pakket erop blijft de prijs 2.50

 

Staat er toch duidelijk

 

e prijs van het Entertainment pakket op de Extra Kaart wordt miv 1 mei 2012 €3,50 p/mnd.

 

Dit geldt alleen voor klanten met een Entertainment pakket op de Extra Kaart afgesloten voor 1 januari 2012.

 

Klanten met een Familie-pakket op de Extra Kaart betalen €2,50 per maand.

 

Met vriendelijke groet,

 

WebCare CanalDigitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het verschil tussen de 2e en 3e kaarten van voor 1 januari en na 1 januari even uitleggen.

De 2e en 3e kaart van voor 1 januari j.l. heeft het entertainment pakket

De 2e en 3e kaart van na 1 januari j.l. heeft het familie pakketje.

 

De prijs voor de 2e en 3e kaart van Top en entertainment abonnementen van voor 1 januari wordt verhoogd met 40%.

Dit om de bonus cultuur in stand te kunnen houden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren en/of dames,

 

Even voor mijn beeldvorming.

 

Ik heb al jaren een 2e en 3e kaart.

 

Nu heb ik mijn hoofdkaart, 2e en 3e kaart opgewaardeerd naar het entertainment pakket afgelopen februari.

 

Dat houdt in dat ik weer een jaarkontrakt heb. Ik mag aannemen dat in ieder geval voor dat jaar gewoon 2,50 blijft, of niet ?

 

Groeten Sander

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren en/of dames,

 

Even voor mijn beeldvorming.

 

Ik heb al jaren een 2e en 3e kaart.

 

Nu heb ik mijn hoofdkaart, 2e en 3e kaart opgewaardeerd naar het entertainment pakket afgelopen februari.

 

Dat houdt in dat ik weer een jaarkontrakt heb. Ik mag aannemen dat in ieder geval voor dat jaar gewoon 2,50 blijft, of niet ?

 

Groeten Sander

 

Hallo,

 

Als je deze opgewaardeerd hebt in Februari, dan krijg je volgens mij alleen nog het Famillie paket op deze kaarten.

 

Ik heb ook al jaren een 2e en 3e kaart, ik behoud wel het Entertainment pakket (zolang het duurt) op deze kaarten, maar ik moet dus nu wel Euro 3,50 per kaart betalen!

 

Mijn kontrakt voor alles loopt tot November, maar moet al wel per 1 Mei de verhoging betalen voor de extra kaarten :-(

 

Groetjes, BBC

aangepast door BBC
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo BBC,

 

Ik heb echter wel een mailtje ontvangen dat mijn 2e en 3e kaart een euro per stuk per maand meer gaan kosten.

 

Dus die 3,50. Dan neem ik aan dat ik dat pakket houd. Het kan naar mijn mening niet allebei zijn.

 

Groeten Sander

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

aangezien je 2e en 3e kaart nà 1 januari pas is opgewaardeerd ga ik er uit dat die op 1 april zullen worden teruggezet naar familie pakket. De prijs blijft dan ook 2,50 euro.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat inderdaad zo is, dan wil ik dat dus niet.

 

Tevens wil ik dan ook het entertainment pakket op de hoofdkaart niet meer.

 

Maar vooralsnog hebben ze mij alleen op de hoogte gesteld van een tariefsverhoging en niet van een pakketverlaging.

 

Ben toch benieuwd wat er gaat gebeuren.

 

Groeten Sander

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...