Ga naar inhoud


2e 3e kaart prijs omhoog


Cobus R

Aanbevolen berichten

toen ik vorig jaar herfst een 2e smartcard op mijn top-paket abonneerde, ontving ik Sport 1 Live, Sport 1 Tennis & Sport 1 Golf. Na wat strubbeling met de ontvangst van 8PSK op een 45 cm Dish heb ik de antenne nu op orde en moest ik eergisteren vaststellen, dat nu Sport 1 Tennis ineens gecodeerd is. Hierover ontving ik geen Nieuwsbrief van CD, daarentegen wel over de op handen zijnde verhoging van € 2.50 naar € 3.50 per 1 mei. Of moet ik begrijpen, dat met de nieuwe prijs ook het Tennis-kanaal weer te ontvangen zal zijn? Wie weet hier meer over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Even voor de duidelijkheid .Ik heb half januari een 2e smartcard aangeschaft en toh kijk ik nog alle zenders van het entertainment pakket op deze kaart .

 

Nog mooier ik heb de zaak opgezegd en kreeg aanbod om voor 8,95 pm hetzelfde pakket te houden op de 2e kaart (afgelopen vrijdag brief van ontv via mn advokaat).

 

Krijg het idee dat er een hele hoop daar de zaak hebben opgezegd.Eerst alleen family pakket max op 2e kaart voor mensen die na i jan de extra kaart hebben gepakt .

 

Nu aanbod 2e kaart gewoon zelfde zenders als op hooftsmartcard voor (entertainent +hd zenders) voor 8.95 pm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...