Ga naar inhoud


kleine letters op 1 site


minplus

Aanbevolen berichten

Een van mijn katten liep een paar keer heen en weer langs het toetsenbord, drammend om aandacht. Gevolg(?): op de site die openstond werden opeens alle letters heel klein.

Op alle andere sites zijn de letters normaal, op deze ene niet.

Computer uitschakelen en opstarten helpt niet. Op die ene site blijven de letters klein.

Hij moet op de onderste (2) lijn(en) van het toetsenbord gestapt zijn, maar geen idee op welke toetsen.

Iemand een idee wat er gebeurd is en vooral hoe ik het ongedaan maak?

Of heeft het niets met de kat te maken en is de site op tilt gegaan?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Znx!

Is gelukt.

Ging nog even fout want eerst werd deze site ook klein-letterig, maar kon de zaak herstellen.

Snap er alleen geen moer van hoe die kat dit zomaar kon veranderen terwijl ik veel moeite moet doen, met de muis schuiven en allerlei dingen aanklikken om het weer ongedaan te maken.

Nu is het weliswaar een slimme Siamees, maar toch.... :confused::grin:

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jouw kat meer verstand heeft van de PC dan jijzelf dan zou ik me maar zorgen gaan maken :D

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het probleem juist...! :crazy::grin:

 

Edit:

Heb een tijd gegoogeld op "Slimmer dan mijn kat met windows voor dummies" en "Slimmer........voor senioren" en "Slimmer.... volgens Bartjens", maar heb niets gevonden.

 

Maar ik denk dat ik de oplossing heb: Ik ga mijn kat dommer maken!

Ben nu aan het googelen hoe dat moet....

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, katten zijn nu eenmaal slimme beesten. Dan had je maar een hond moeten nemen!

 

En nu ga ik alle hondenliefhebbers over me heen krijgen :grin:

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, katten zijn over het algemeen domme beesten... misschien sluw maar slim zeker niet. ;)

Honden daar in tegen zijn niet allemaal slim, sommige rassen "heel" slim of zeker slimmer dan anderen, maar volgens mij wel gemiddeld slimmer dan katten. :D

 

Ik heb hier ook een kat die het op de een of andere manier fantastisch vindt om (als ie de kans krijgt) voor mijn toetsenbord te gaan/willen liggen en dat is niet makkelijk met typen en muizen gaat dan ook veel minder.

aangepast door NINjak
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar komt de kloot al van tijd tot tijd mee binnen en vaak rennen ze dan ook nog (tot nu nog niet over het toetsenbord) en verstoppen zich onder de koelkast o.i.d.

Heb ook al eens een levende mol uit het souterrain gehaald en ver weg weer uitgezet. Hopelijk niet dezelfde die momenteel m'n terras aan het mollen is. :eek::grin:

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ook werkt is CTRL en dan je muiswiel scrollen (naar boven is groter naar onderen is kleiner). Dit werkt b.v. ook als je op de desktop staat om de icoontjes kleiner of groter te maken.

 

Werkt ook met Word of PDF bestanden, en ga zo maar door. Snelle manier om iets leesbaar te maken.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, katten zijn over het algemeen domme beesten... misschien sluw maar slim zeker niet. ;)

Honden daar in tegen zijn niet allemaal slim, sommige rassen "heel" slim of zeker slimmer dan anderen, maar volgens mij wel gemiddeld slimmer dan katten. :D

 

Ik heb hier ook een kat die het op de een of andere manier fantastisch vindt om (als ie de kans krijgt) voor mijn toetsenbord te gaan/willen liggen en dat is niet makkelijk met typen en muizen gaat dan ook veel minder.

 

Ik heb 6 katten, en 1tje daarvan is super slim. Zo hadden we een klerenkast met schuifdeuren waarvan zij telkens de middelste openduwde. Irritant, dus vrouwlief een soort schuimachtige u-en gehaald en deze boven aan gebruikt om de deur wat meer te klemmen. Kat zit rustig te kijken terwijl zij deze U klemmen erop schuift. Komen we een paar uur later thuis, liggen de U-en op de grond en staat de deur weer open en het katje ligt vredig in de kast te purren op een stapel kleren welke zij doelbewust van de hangers aftrekt om een nestje te bouwen.

 

Zelfde met mijn hordeur. Schoof ze telkens open. Ik een klein haakje met oogje gemaakt en denk zo... zij zit weer rustig te kijken. Ik ben klaar en nadat ze ons een paar dagen had bestudeert klimt ze in de hor en wipt zo het haakje los om vervolgens de hordeur weer open te trekken.

 

Kun je denken, toeval, maar laat ze dit nu vaker hebben gedaan... soms kijkt ze mij ook aan en dan heb ik net het gevoel alsof ze iets wil zeggen maar zich ervan bewust is dat haar stembanden een beperking zijn.

 

De andere 5 katten eten slapen en scheiden uit. Dus misschien kunnen we dan zeggen dat 1 op de 6 katten slim is?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Znx Sjattuh. Die oplossing voor een moment kende ik al, maar deze fout was permanent.

Ik heb de zaak nu maar zo ingesteld dat elke pagina het door mij gekozen lettertype neemt.

 

Wat katten en honden betreft, honden zijn meer bereid opdrachten uit te voeren en dingen te leren daarvoor. Zit hem in het groepsgedrag van de soort. Katten, in eerste instantie meer solitairen, vertikken dat algemeen, zijn ook moeilijker af te richten voor circus-acts dan bv. leeuwen en tijgers.

Heb veel honden en katten gehad. Bij honden alleen vrij domme, bij katten een enkele slimme en 1 extreem slimme die ik nog altijd erg mis. Eentje voor wie schuifgrendels en deurkrukken geen enkel probleem vormden, die dingen analyseerde om oplossingen te vinden als hij iets wilde en het schitterend vond om mensen en vooral mij (terug) te pesten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...