Ga naar inhoud


updaten of toch maar niet...?


hansputters

Aanbevolen berichten


Ja al vind ik een ding een beetje jammer van de updates, Als je bepaalde plugins hebt die worden weer opnieuw ingesteld zoals je het geinstalleerd heb neem nou WebcamVieuwer die xml file die daar bij zit is voor nederland niet echt kompleet Ik heb er een waar veel meer webcams van nederland te zien zijn.webcam.xml En die wordt elke keer weer overschreven bij een update.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties/aanmoedigingen!

Mijn terughoudendheid is eigenlijk terug te voeren op koudwatervrees.

Je leest hier (en ook op andere fora) steeds over diverse problemen terwijl die doos van mij gewoonweg doet wat mijn vorige, nota bene, CDS-gecertificeerde, decoder niet deed.

Zo heb ik totaal geen problemen met de Ccam in de vorm van freezes o.i.d..........

 

Bovendien doorgrond ik als DMM-beginneling de werkingswijze van het updateproces niet.

Ik meldde al dat er momenteel de image van 24 februari op staat.,

 

Mocht ik bij voorbeeld vandaag tot updaten overgaan, krijg ik dan een machine die software-matig overeenkomt met de image van afgelopen nacht?

Ik zou het waarderen als iemand dat eens uit de doeken zou willen doen!

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je dreambox is dan geupdate met de software van vandaag(gisteren) en alles wat er nu opstaat wordt ook geupdate je instellingen en zenderlijst blijven bestaan zoals het was.Je kan dus via softwarebeheer kiezen voor software update en dan optie 1 en wachten tot hij vanzelf weer opstart daarna kan je via menu informatie/over zien of je box is upgedate.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Met mijn huidige 2.1.-image van 24 februari ervaar ik (vooralsnog?) geen problemen.

Doe ik mezelf te kort door niet de talrijke updates binnen te halen of luidt het motto "never change an winning team"?

 

Als je op de homepage van de betreffende image geen doodshoofdjes ziet staan(laten we zeggen in de avond) kun je over het algemeen altijd updaten.

Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan maar dat kun je meestal gewoon oplossen door de volgende update te doen.

 

Als je tevreden bent met je huidige image hoef je natuurlijk niet te updaten,het is overigens ook zo dat niet alle updates zichtbaar zijn na updaten.

Soms zijn het miniscule updates of updates waar een jouw dreambox eigenlijk niets mee doet.(skin of een taal aanpassing)

 

Ja je dreambox is dan geupdate met de software van vandaag(gisteren) en alles wat er nu opstaat wordt ook geupdate je instellingen en zenderlijst blijven bestaan zoals het was.Je kan dus via softwarebeheer kiezen voor software update en dan optie 1 en wachten tot hij vanzelf weer opstart daarna kan je via menu informatie/over zien of je box is upgedate.

 

Ter aanvulling:

Alleen als je flashed en je hebt geen autobackup draaien ben je alle instellingen weer kwijt.

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

Ter aanvulling:

Alleen als je flashed en je hebt geen autobackup draaien ben je alle instellingen weer kwijt.

 

Klopt maar ik draai met autoBackup werkt uitstekend.Vrijdag een nieuwe schone flash gedaan omdat ik aan het testen was,maar alles staat er gewoon weer op inc je plugins die je zelf hebt geinstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt maar ik draai met autoBackup werkt uitstekend.Vrijdag een nieuwe schone flash gedaan omdat ik aan het testen was,maar alles staat er gewoon weer op inc je plugins die je zelf hebt geinstalleerd.

 

Geweldige plugin he!!! :lol:

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...