Ga naar inhoud


Dreambox stream op android [LAN]


Pekeltje

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een dreambox 500C, en een Samsung Galaxy Y.

Nu las ik dat je ook over je LAN moet kunnen streamen, om op die manier ook te kunnen kijken op je mobiel.

 

Heb echter een paar apps geprobeerd, maar geen van alleen leek te doen wat het moest doen (Of ik gebruikte het verkeerd)

 

Weet iemand een android app, waarmee ik lokaal kan streamen?

Met eventuele uitleg als er instellingen aangepast moeten worden in de app.

 

Pekeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een 500c is waarschijnlijk niet snel genoeg, heb hetzelfde probleem gehad met een 500s. Ik gebruik op mijn ipod een app genaamd LIVE en daarmee kan ik naar mijn 500 hd kijken. Heb net even gezocht met mijn Android naar LIVE maar niet gevonden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het opnemen met WinGrab werkt wel goed.

Lijkt me dan het streamen dan ook wel goed zou moeten zijn.

 

Probeer het net via webinterface door via computer op VLC te klikken, maar dan gebeurd er ook niets :s

Lijkt erop dat ik ook niet kan streamen naar me computer, op dezelfde switch aangesloten.

Maar het opnemen wil weer wel prima ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu Uberoid V11 op me tablet.

Een nieuwe versie zou die niet aankunnen.

 

Het enigste waar ik dus tegen aan loop is dat die geen vPlayer aan kan.

Als dat wel wou kon ik streamen naar me Tablet.

 

Weet iemand een variant voor vPlayer, waarmee je kunt streamen?

Ik gebruik AndroidDreamer.

 

Pekeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Samsung Galaxy Y, en gebruik AndroidDreamer als app voor zenderoverzicht, en vPlayer voor het afspelen.

Werkt prima lokaal, nog niet geprobeert buiten me netwerk, maar met de juiste poorten open zou dat geen probleem zijn denk ik.

 

Pekeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Samsung Galaxy Y, en gebruik AndroidDreamer als app voor zenderoverzicht, en vPlayer voor het afspelen.

Werkt prima lokaal, nog niet geprobeert buiten me netwerk, maar met de juiste poorten open zou dat geen probleem zijn denk ik.

 

Pekeltje

 

Werkt buiten jou net werk ook prima als je poort 80 veranderd in bvb 5555 en die ook openzet in je router/modem.En je moet het ip adres invoeren wat je hebt gekregen van je provider en daar kun je achter komen door www.mijnip.nl dan kun je bij elke wifi of g3 verbinding kontakt maken met je box.VPlayer Unlocker (1.0).rar ook handig.

aangepast door Loui (K)
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...