Ga naar inhoud


Settings Enigma1/2 DB VU+ CTech ET5 en 9000 (AZbox met E2)10-05-12


Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Hopelijk vanavond een nieuwe lijst, we miss you... hopelijk met olympic extra zenders erbij...

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

(laat dit lijstje maar zitten, want er kloppen wat dingen niet helemaal. Ik ga dit aanpassen en zet een nieuwe neer)

 

Ik heb hier een lijstje met de HD Olympische kanalen van 28,2 o.

Als je in Dreamset een nieuw schermpje opent dan kun je dit lijstje in de lijst van je ontvanger toevoegen en naar de ontvanger sturen. Voor de duidelijkheid meld ik dat dit geen volledige kanalenlijst is, alleen de HD Olympische van BBC als extra bouquet.

aangepast door Edgario

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze vriend wil niet dat anderen die lijsten aanpassen en verspreiden dus we moeten maar afwachten tot hij nieuwe lijsten brengt.

Niet dat ik het ga doen, want is wel erg veel werk, maar hoe wil hij dat gaan controleren en tegengaan dan????

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier een update van de lijst van satje

 

het betrefd de hele sat settings incl bbc olympic zowel HD als SD

 

het tevens een eenmalige uitgave van mij om dit te doen

 

dus hierna zal ik ook weer geduldig wachten op een nieuwe settingslijst van satje

 

 

groet sammy

 

 

 

 

Enig02_Set_28_07_12.zip

vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sammy,

Bedankt voor de moeite, mooi dat de olympics erbij zit, kunnen we teminste sport wedstrijden kijken die je normaal nooit ziet op tv :P

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verander naar hartelust de lijst voor eigengebruik.

Aanpassen van & delen van deze lijsten voor 3e wordt zeker niet zonder toestemming op prijs gesteld!!

 

Dit is wat ik lees dus dit is hoe Satje07 hier zelf over denkt en dus ik denk dan ook dat hij hier helemaal niet blij mee zal zijn en erg netjes vind ik het persoonlijk ook niet om de lijst die hij gemaakt heeft weer te sharen na wat aanpassingen.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verander naar hartelust de lijst voor eigengebruik.

Aanpassen van & delen van deze lijsten voor 3e wordt zeker niet zonder toestemming op prijs gesteld!!

 

Dit is wat ik lees dus dit is hoe Satje07 hier zelf over denkt en dus ik denk dan ook dat hij hier helemaal niet blij mee zal zijn en erg netjes vind ik het persoonlijk ook niet om de lijst die hij gemaakt heeft weer te sharen na wat aanpassingen.

 

ligt helemaal niet in mijn aard om dit te blijven doen

zoals ik al eerder vermeld heb dit is een 1malige update met bbc olympic dit gewoon omdat er nog altijd mensen zijn die het zeker zelf niet kunnen

ook is het helemaal mijn bedoeling niet om satje 07 ook maar 1 strohalm in de weg te zitten

 

dit is ook het laatste wat ik er over kwijt wil

 

met vriendelijke groet sammy

vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...