Ga naar inhoud


Image voor Dm-500C


coolgang

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb een DM 500C gekocht waarop Gemini software zit. Deze box is geen originele box (clone). Ik wilde graag Openpli erop zitten omdat ik de cabelscan functie goed vindt van Openpli. Ik heb tot nu toe altijd met originele boxen gewerkt en heb geen problemen met images gehad.

 

Omdat deze box een clone is kan ik mij herinneren dat je geen originele images kon gebruiken (time bombs oid). Betekent dit dat ik niet gewoonweg een imgae van de openpli site kan gebruiken maar een aangepaste? Zo ja, waar kan ik deze vinden? (googlen waarschijnlijk maar heeft iemand een goede site voor mij?).

 

Daarnaast vroeg ik mij af of ik de image ook via het netwerk erop kan laden (zoals ik deed bij mijn dbox 2 en 500HD). Of is de 500C daar niet van gecharmeerd?

 

Dank alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb van de 500-c series iets van 20 gehad. Allemaal troep. Netwerk die het snel begeeft. Het werkt nooit voor de volle 100 %. Ik weet niet of het verbeterd is met de nieuwere series 600 en 800 modellen.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerst ook de 500C maar dar werk ik niet meer mee. De 600 is echt een toppertje SD en de 800SE is helemaal super. maar ook stuk duurder. 600 heb je via marktplaats al vaak voor rond de € 60,- en tuner erin voor €50,- en je hebt een leuke decoder en kan ook nog hdd in.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Geen discussies over illegale kopieën van auteursrechtelijk beschermde goederen en merken op dit forum!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...