Ga naar inhoud


SDR 8121 - Geen opname mogelijk


julius06

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Wissel die 2 antenne kabels eens om, heb je dan nog beeld?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De harde schijf is normaal klaar voor gebruik. Probeer eens op te nemen op de zender waarop je kijkt. Druk op rec en dan na 20 seconden op play, je moet het opgenomen deel onmiddelijk zien.

 

Als je geen beeld meer hebt, na het omwisslen van de kabels, dan zit er een fout in 1 van die kabels (stekkers controleren)

aangepast door boarder
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Terug naar de leverancier?!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat ga ik vrijdag proberen want dat dacht ik ook maar zo als ik al zij aan de aansluiting en die dingen ben ik gene held maar dat zal ik maar eens eerst controleren voor ik er terug mee naar de winkel stap op de voorhand bedankt voor de inlichtingen en de beste groeten ik laat wel iets weten want hij staat in nederland in de caravan en dat kan ik vrijdag maar eerst proberen maar nogmaals hartelijk bedankd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...