Ga naar inhoud


ontvangst verschil tussen smartphone en laptop (wifi).hi


Aanbevolen berichten

hi,

ik heb een draadloze wifi boven staan,en ik zit nogal ver van de basis.de laptop heeft zo goed als geen probleem,maar als ik echter mijn smartphone naast de laptop leg,met wifi aan,dan heeft deze meer geen internet verbinding dan wel.is het mogelijk dat die wifi van een smartphone niet zo gevoelig is dan een laptop?het is een samsung galaxy.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat doe ik,als ik op het terras zit.dan steek ik in de nabije ruimte een repeater.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat doe ik,als ik op het terras zit.dan steek ik in de nabije ruimte een repeater.

 

Leg eens uit............!!!

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laptops werken met -72dB RSSI, mobiele telefoons, tablets en voWiFi hebben minimaal -65dB RSSI nodig.

Repeater kan dan idd een oplossing zijn. Persoonlijk zou ik de accesspoint op een natuurkundig beter punt plaatsen zodat er minder demping door materiaal optreedt.

Maar dat is niet altijd mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...