Ga naar inhoud


De prijs van de 42LM860V, schrik niet


Aanbevolen berichten

Dit toestel is eindelijk te koop. De prijs in Nederland is om en nabij de €1700, meestal ietsje minder. Bij de Nederlands vestiging van ################# kost hij €1679,02, bij de Duitse vestiging €1111. Ja, je leest het goed, in Duitsland kost dat ding bij hetzelfde bedrijf maar liefst €568 minder! Dus ik bel op of ze misschien helemaal gek geworden zijn, maar nee de prijzen kunnen per land verschillen! Dat klopt, in de Poolse vestiging vragen ze er bijna €2000 voor. Je moet maar durven.

 

Ik heb gelukkig een Duits afleveradres gevonden, dus kan ik hem tegen die lage prijs kopen.

aangepast door Michel
Reclame verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, prijzen verschillen altijd ontzettend... jammer dat ################## niet in Nederland levert... ik weet niet of ze naar een Packstation leveren, want dat is wel vreselijk handig.

Ik kocht mijn Panasonic overigens ook in Duitsland... toen ook ca 500 euro goedkoper dan hier in NL... dus ik heb geen seconde getwijfeld. Binnenkort wordt het verschil nog groter als de "gekken" hier de btw gaan verhogen... maar goed, dan kopen we hier toch gewoon niets meer, en halen alles uit Duitsland.

aangepast door Michel
Reclame verwijderd

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Houd er rekening mee dat een TV in Duisland gekocht wel eens geen UG van Nederland doet.... dat dit dan gewoon geblokkeerd is!!

 

Dus kijk goed alles na voordat je hem in Duitsland koopt. Want goedkoop kan dan zomaar eens duurkoop zijn...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je uitzending gemist willen kijken op je tv? overigens gewoon op internet kijk ik er ook niet naar ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Binnenkort wordt het verschil nog groter als de "gekken" hier de btw gaan verhogen... maar goed, dan kopen we hier toch gewoon niets meer, en halen alles uit Duitsland.

 

Dat is iig een 'prima' manier om je land failliet te krijgen....

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de zaak aanhangig gemaakt bij Het Europees Consumenten Centrum . Zij gaan uitzoeken of de handelwijze van deze webwinkel eigenlijk wel legaal is volgens Europees recht. Deze webwinkel heeft filialen en websites in meerdere Europese landen. Je kunt op de website van het ene land kiezen voor de website van een ander land. Als zo'n bedrijf in bijv. Duitsland een artikel tegen een veel lagere prijs aanbiedt dan in Nederland, dan is de vraag of zo'n bedrijf vervolgens mag weigeren dit artikel in Nederland te leveren voor die veel lagere prijs. Ik hoop binnenkort uitsluitsel te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...