Jump to content

Recommended Posts

Posted

op mijn facebook,kwam er iets dergelijk binnen:

nieuw,antivirus hdmi kabel,om virus gestoorde signalen tegen te houden? :grin:

kunnen er nu al virussen door een hdmi kabel komen?? :confused: :confused:

zal ik straks een antivirus programma op mijn tv moeten installeren? :confused:

post-40019-0-60076800-1343506328_thumb.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Posted

Ik heb een hardnekkig virus op mijn TV, vooral de commerciële zenders zijn er door besmet.

Als je niet beter weet denk je dat het reclame is. ;)

ik heb de sublieme oplossing voor je.

verwijder ze uit je zendlijst,blokkeer ze met kinderslotcode,of zeg u abonnement op,waarmee je ze ontvangt.makkelijker kan toch niet?? of wel? :D

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Posted

Als we dan toch bezig zijn met misleidende informatie door fabrikanten/bedrijven;

Bij UPC blijken ze dus helemaal geen digitaal signaal op de kabel te hebben. :grin:

Met de CI+ Module heeft u geen mediabox en extra afstandbediening meer nodig. U sluit uw televisie aan op de kabel en steekt de CI+ Module in uw toestel. De CI+ Module verwerkt het signaal van analoog naar digitaal.