Ga naar inhoud


Golden Media nieuwe Spark Triplex firmware


Seniorsatter

Aanbevolen berichten


Ftp connect werkt weer.

Ik weet wat ik fout heb gedaan, gisteren ben ik bezig geweest met de Plugin van pagina 3 die Sevensheavens heeft gepost, maar kreeg oscam niet werkend en heb alles vanuit de box verwijderd, later ben ik via Ftp gaan kijken en stonden alle mapen en plugins nog in de box.

Dus heb ik alle mappen verwijderd vanuit Ftp, met de bedoeling het werkt niet, dus weg ermee, dat was niet slim want hierdoor heb ik mogelijk ook bestanden verwijderd die nodig zijn om Ftp werkend te krijgen.

Net heb de plugin via usb geinstalleerd en voila zit in de box.

 

Oscam heb ik wekend gekregen, wat ik heb gedaan is alle instellingen in de plugin verwijderd behalve oscam-1.10rc-svn-sh4-linux, en heb mijn kaart instellingen die werken met enigma gekopieerd en vervangen, keys, oscam files enz.

 

Reboot gedaan en oscam werkt tot nu toe dan :).

 

Scan gedaan en alle zenders zijn binnen alleen, alles is door elkaar.

Kan iemand mij helpen met een zenderlijst voor Spark, enigma zenderlijst heb ik hier wel liggen alleen die werkt natuurlijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jawel hoor...

 

er is een spark reque versie(al eerder genoemd) en dan kan je spark op de zelfde manier instaleren als de HDMU versie.

 

Zorg dat de box automatisch opstart met spark.

Software op usbstick knop ok ingedrukt houden box aan en dan zie je spark..blah blah force..dan ok knop loslaten en pijltje naar recht

drukken..

 

grt stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hard met nieuwe firmware..

 

ik blijf toch bij de software die er nu opstaat.

Werkt prima Heel af en toe moet ik heen en weer zappen voor beeld

maar over het algemeen werkt het prima.

zowel kabel als sateliet.

 

Maar toch wou ik jullie de nieuwe firmware niet onthouden.

zet deze link bij je favorieten,dan blijf je op de hoogte

van de HDMU update's.

http://images.hdmedia-universe.com/spark7162/

 

grt stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, dat gaat zeker hard. Ik heb zaterdag versie 1273 erop gezet, die staat er nu niet eens meer bij. Ik ben trouwens zeer tevreden over die versie : lijkt zeer stabiel, en opnames op USB schijf gaan nu ook goed : hij schakelt nu over naar de juiste zender bij het starten van een opname. Bij de vorige versie kreeg ik vaak een hanger. Zijn trouwens wel beta versies, waar zouden de definitieve versies staan ? Ik denk dat ik weer eens een poging ga doen om de Ziggo smartcard werkend te krijgen. En dan nog uitzending gemist, dan is ie perfect. Groetjes: Cor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevonden : Ziggo kaart werkt nu bij mij . Wel met nieuwe Oscam versie 7884, de oude versie kan ik niet meer vinden, is eruit gehaald wellicht. Ook meteen laatste versie 1308 erop gezet, is niet helemaal perfect, dus er zal weer snel een nieuwe versie komen. Gr. Cor Oscam.server : [reader]

enable = 1

label = upper

description = casema

protocol = internal

device = /dev/sci0

caid = 0602

rsakey = 3C8633AAC0D367533DEC7BB2EEEDEB8CA3ADA52E58B99BB34672783277A1DAAC3B6106AD0909774E031B2A6E30195B437683AD0FC599B87D08CEA47BE1B6C76A

boxkey = 1122334455667788

detect = cd

mhz = 600

cardmhz = 600

group = 1

emmcache = 1,3,15

lb_weight = 1000

ratelimitecm = 4

ratelimitseconds = 10

cooldown = 10,60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel vandaag al een aantal malen een freezer gehad, Spark moest uit/aan gezet worden met schakelaar aan achterkant. Kan aan Oscam liggen of aan HDMU versie 1308.Zie zojuist dat er al weer versie 1318 is, ga ik morgen proberen. Gr. Cor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...