Ga naar inhoud


Golden Media nieuwe Spark Triplex firmware


Seniorsatter

Aanbevolen berichten

Bij mij deed uitzending gemist light (is er een zwaardere versie ?) hetzelfde : na 1 of 2 minuten gaat het hakkelen. Opnemen doe ik met usb disk, deze hakkelt niet, maar stopt soms met afspelen, dan moet ik snel op stop drukken, daarna kan ik de opname hervatten. En geplande opnames doen het niet altijd : soms begint ie wel, maar neemt niets op. Derhalve zondag versie 1627 in gebruik genomen; Uitzending gemist light lijkt het nu goed te doen (1 keer geprobeerd). En hier bleek Oscam8142 in te zitten, deze deed het niet goed, het bestand oscam.server werkte niet goed. Na Oscam8110 ge-installeerd te hebben was dit probleempje weer opgelost. Gr. Cor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vraagje..

 

Ik draai HDMU software,en heb een paar mkv bestanden met .srt bestanden op een 32 gig usbstick staan.

Weet iemand hoe ik die srt mee laat draaien,bij het afspelen van die mkv bestanden?

De mkv speelt perfect af,alleen geen ondertitels dus.

 

Op de laptop draait het wel zoals het hoort.

 

mvg stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook maar eens deze ontvanger aangeschaft om mee te spelen

(noob wat betreft sat ontvangers, maar dat komt vanzelf wel)

 

Wat zijn nu eigenlijk de redenen om over te stappen naar enigma 2?

Het sprak mij vooral aan dat ik alles met één apparaat kan satelliet ontvanger, mediaspeler, internet radio, uitzending gemist

 

En dan lukt het me ook nog niet om de originele canal digitaal kaart aan de praat te krijgen met de spark software (ik lees er waarschijnlijk overheen waar staat hoe ik dit moet aanpakken)

 

Groenten Henko

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan lukt het me ook nog niet om de originele canal digitaal kaart aan de praat te krijgen met de spark software (ik lees er waarschijnlijk overheen waar staat hoe ik dit moet aanpakken)

 

Groenten Henko

Op het web is volgens mij wel een Nederlandse handleiding te vinden. Apparaat is in wezen hetzelfde als de SAB of Amiko.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook maar eens deze ontvanger aangeschaft om mee te spelen

(noob wat betreft sat ontvangers, maar dat komt vanzelf wel)

 

Wat zijn nu eigenlijk de redenen om over te stappen naar enigma 2?

Het sprak mij vooral aan dat ik alles met één apparaat kan satelliet ontvanger, mediaspeler, internet radio, uitzending gemist

 

En dan lukt het me ook nog niet om de originele canal digitaal kaart aan de praat te krijgen met de spark software (ik lees er waarschijnlijk overheen waar staat hoe ik dit moet aanpakken)

 

Groenten Henko

 

Je moet uit het menu de mcas instaleren als ik me niet vergis.

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Hi,

Ik ben hier nieuw op deze forum, wel heb ik een vraag,

ik heb een Golden-Media Spark Triplex Wifi en heb nu een openpli GM Triplex NEBULA v2 (STi 7162)en amiko alien 2 geinstalleerd, maar ik wil eigenlijk een andere image hier op zetten maar dat lukt me niet eerste manier (aan/uit met oke knop, dit procedure dat jullie ookw eten) iedere keer krijg ik in de display T T0 melding en die gaat van zelf zo door en gebeurt eigenlijk verder niks zelfd na half uurtje. spark en enigma2 beide starten gewoon goed zonder probleem . 

Mij vraag is hoe ik een andere image kan installeren? graag hoor ik je ervaringen met deze probleem.

mvg Hamid
modify_inline.gif
 
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hi,

 

Ik ben hier nieuw op deze forum, wel heb ik een vraag,

 

ik heb een Golden-Media Spark Triplex Wifi en heb nu een openpli GM Triplex NEBULA v2 (STi 7162)en amiko alien 2 geinstalleerd, maar ik wil eigenlijk een andere image hier op zetten maar dat lukt me niet eerste manier (aan/uit met oke knop, dit procedure dat jullie ookw eten) iedere keer krijg ik in de display T T0 melding en die gaat van zelf zo door en gebeurt eigenlijk verder niks zelfd na half uurtje. spark en enigma2 beide starten gewoon goed zonder probleem . 

 

Mij vraag is hoe ik een andere image kan installeren? graag hoor ik je ervaringen met deze probleem.

 

mvg Hamid

modify_inline.gif
 
 

Hallo Hamid, je banjert zo maar in een andermans draadje. Je moet zelf even een nieuwe openen en niet kapen van een ander. :)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Nieuwe update Spark 1.2.63 is uit.

Iemand al geüpdatet? Kan iemand mij vertellen wat het verschil is met de vorige versie?

 

Versie van januari heb ik nu draaien met cccam als ik update blijft cccam werken of moet ik alles opnieuw installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Div. verbeteringen maar de belangrijkste is dat het  3 min. wachten voor de radio is opgelost.

 

 

 

Release Notes for v1.2.63:
New Features:
 - Added WiFi driver for DWA-125 & DWA-140 WiFi devices
 - Added support for HLS & UDP streams inside the WebTV function
 - Added support for DVB-T2 Multi PLP

Improvements:
 - Updated Opera Virtual Keyboard
 - Improved CrossEPG (CrossEPG is now able of fetching 7 days EPG in the background)
 - Expanded Timer slots from 8 to 50
 - Updated Finnish OSD language
 - Improved font for Arabic characters
 - Improved oveall stability

Fixes:
 - Resolved an issue in the Weather Forecast function causing it to find false cities
 - Fixed the LCN number handling on the DVB-T / DVB-T2 / DVB-C standards
 - Resolved an issue causing the sound to be late on Radio channels
 - Resolved an issue causing small audio/video freezes when switching between Audio tracks
 - Fixed a signal issue while scanning DVB-T2 channels
 

aangepast door satrat
Link naar reactie
Delen op andere sites

En bij mij werkt in tegenstelling met de Amiko Alien SHD 8900,

nog steeds geen correcte Weerbericht(Krijg nog steeds verkeerde plaatsnaam)

Ook de 7 Daagse EPG op de Engelse Zenders nog niet aan het werk gekregen. 

Ik ben er momenteel weer mee bezig, lukt het niet dan gaat er een (boze) mail

naar de fabrikant(Cynextra.de) 

aangepast door Seniorsatter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag opnieuw geprobeerd met de GM en nu wel 7 daagse EPG op de Engelse Zenders.

Ook het weerbericht werkt inmiddels correct met juiste plaatsnaam.

Ik heb de fabrieksinstellingen gereset en daarna de nieuwe firmware(1.2.63) geinstalleerd en

backup van database en plugin's teruggezet.

aangepast door Seniorsatter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb diverse exemplaren van de Maximum 4/1 switch (High ISO)in combinatie met Amiko 8900 Alien en de Amiko Triplex sinds ruim 1,5 jaar probleemloos in gebruik.

Ik gebruik deze switches in combinatie met LNB's van Inverto (Black Ultra en Black Premium) en Megasat multifeed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...