Ga naar inhoud


Golden Media nieuwe Spark Triplex firmware


Seniorsatter

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Soms crasht ie, soms blijft beeld hangen of hapert het beeld, maar niet erg veel. Zou ook nog aan signaal kwaliteit kunnen liggen van Ziggo. Ik gebruik nu HDMU versie 1393, heb nog 1394 op de plank liggen, maar ik zie op de bekende link helemaal niets meer ? Is men gestopt met de ontwikkeling ? . En ik mis de Spark Portal , met name uitzending gemist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, doet het bij mij ook. Heb meteen versie 1412 in gebruik genomen, is kerst versie zo te zien. Ik heb tot nu toe met alle versies een probleem met opnemen gehad : soms zegt de Spark met een opname te beginnen, maar neemt dan niets op. File grootte blijft dan op nul staan. Maar vaak gaat het ook wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@seniorsatter ..haha..Ik zelf heb geen probleem met de spark,maar ga zeker even kijken bij die site..lol

Ik heb geen uitval,geen freezes en gebruik hem gewoon voor tv kijken.

ook 3d films speelt hij zonder moeite af(via ext hd)

zowel sateliet als kabel werkt hier probleemloos met cs.

 

 

grt stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ondervind toch wat probleempjes met de HDMU(v1447 en ook andere E2 images). Namelijk:

- na wat zappen heb ik slechte audio kwaliteit. Door in de A/V settings eens de resolutie te veranderen komt dit terug goed (dit doest waarschijnlijk een reset of reload).

- op DVB-T slechte ontvangst kwaliteit en veel spinners (het wieltje in de linker bovenhoek).

 

Bovenstaande problemen ondervind ik niet als ik in spark geboot ben.

 

Heeft er iemand toevallig de kanalen lijst voor TV VL en CDNl voor spark. Fastscan is niet beschikaar....

 

Groeten

 

Bart

1x Vu Solo2, 1x Golden Media Triplex, 1x Zgemma 2S, Sabantenne 4xlnb twin + draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb sinds vandaag een usbdrive gekocht om programma's op te nemen. Ik heb een hdmu image (1 van de recentste), maar ik krijg het niet voor elkaar om op te nemen.

In het menu-instellingen-systeem-hardeschijf.....staat bij initialiseren wel de USB stick....als ik initialiseer komt ie niet verder dan 50%

 

Heeft er iemand een handeling hoe je een usbstick aansluit

mvg

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb de nieuwste HDMU image geinstalleerd en alles werkend op 1 dingetje na....

Opnames op een usb stick gaan hakkelig. In het begin gaat het prima maar na 1 minuutje gaat het steeds hakkeliger.

ik heb de opnames geprobeert af te spelen in een mediaplayer maar daar heb ik het zelfde resultaat....

Het lijkt dus aan het opnemen te liggen...

 

Iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...