Ga naar inhoud


Golden Media nieuwe Spark Triplex firmware


Seniorsatter

Aanbevolen berichten


Ik heb vanmorgen versie 1348 erop gezet. Er zit in Menu een optie BMC, is mij niet eerder opgevallen, kan er echter ook niet bij komen. Ben benieuwd wat dat is. Nog Oscam vraagje : ik heb nu in oscam.server 2 reader secties, is daar nog een prioriteit mogelijk ? Ik wil graag dat ie eerst de eerste reader sectie gebruikt, en als alternatief de tweede reader sectie. Groetjes: Cor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je!

Welke instellingen moet ik gebruiken voor Frequentie, Symbolrate en Betwork ID? Ik kan namelijk nog geen zenders vinden.

(Regio Emmen 7800)

frequenti 474 symbolrate: 6875 qam64 netwerkID 07800 Zo staat het hier bij kabelscan. Groet stef aangepast door sevensheaven

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen... Ik heb sinds 2 dagen ook dit apparaatje, en speciaal gekocht omdat ik redelijk bekent ben met enigma2. Ik heb deze thread nu een paar keer van voor naar achter door gebladerd maar ik kom er niet uit.

Ik heb een aantal images gedownload maar heb steeds het zelfde probleem... De box vindt niet de astra3 op de b-poorten disecq.

Alleen hodbird en astra1...

Ook lukt het me niet om via dcc in te loggen. Ik krijg steeds de melding dat inlog gegevens niet kloppen.... Root en root als ik me niet vergis?

 

Ik start enigma op als duo boot (via usb) met de dreams box stond de image in de flash, ik weet niet of dat nog uitmaakt

Via de stark software heb ik wel beeld gehad op zowel astra1 en 3

 

Kan iemand me hier een zetje in de goeie richting sturen?

 

Mvg

Edwin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...