Ga naar inhoud


Golden Media nieuwe Spark Triplex firmware


Seniorsatter

Aanbevolen berichten

Ok, ik zag hem staan voor 109 euro, inclusief verzendkosten, vind ik al niet duur. 50 euro is helemaal mooi. Dreambox is inderdaad duur, maar een 8000 of 7020 blijft toch wel trekken. . Maar de Spark Triplex doet het nu ook goed voorlopig . Heb alleen wel een paar keer moeten rebooten na een paar maal zappen tussen Ziggo en schotel. Maar mijn Ziggo loopt toch af straks en het betreft alleen maar Ziggo zenders welke het doen zonder smartcard.  Groet: Cor  

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb geloof ik nu de (voor mij) perfecte software e2 gevonden.

 

Hij draait nu al 3 dagen zonder hikjes ,zapt vrij snel (2sec)

 

Kanalen editen gewoon met dreambox edit.

 

veel plugins beschikbaar,oa youtube sporttacker iptv en nog veel meer.

 

Start snel op en geeft dan meteen beeld.

 

deze versie is het.: gm7162_GIT-5487_PKT-2290-pli_stm24-p0211_flash.tar

 

Hoop dat iemand er iets aan heeft

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij draait op de gm triplex tenminste daar heb ik hem op draaien ..en tot nu toe de stabielste versie.

 

http://***ongewenste_link***/index.php?action=preview&pid=359641  hier kan je hem downloaden.

Boxtype oscam op ipbox zetten.

 

Laat maar weten aan de rest, hoe je hem vind.

 

inlog is root/pkteam

aangepast door sevensheaven

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 2.1 versie van deze draaien, maar het toch al vrij veel vastlopers gehad. Verder mis ik toch wel een goede mediaplayer. Er zitten er twee in, maar geen van beiden draait NL-subs in MKV's af. Ik vind het geen slechte image, maar stabiel is toch echt wel anders. Sommige plugins lopen gewoon direct vast bij het selecteren. Ik heb overigens een Amiko Alien 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ben inmiddels weer terug op de spark firmware, de E2 versies waren niet stabiel genoeg. Wat me ook opviel is dat je via dogsettings een E2 lijst converteerd naar spark het beeld en geluid niet synchroom loopt, zijn er meer mensen die dit onder vinden? Voor de rest zeer te spreken over de GM Triplex.

 

Groet,

 

Bernhard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat dogsetting is, maar in Spark mode heb ik ook bij sommige zenders dat het geluid niet synchroon loopt. Het grootste nadeel van Spark mode vind ik het indelen van de zenders, ik kan deze niet in groepen/boeketten indelen . Bij de HDMU versie heb ik last dat de kabel zenders het na deze een paar maal gebruikt te hebben , het niet meer doen, herstart is dan noodzakelijk. Groet :Cor

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee cor..heb je die versie geprobeerd die ik gebruik?

 

Ik heb echt tot nu toe geen problemen ondervonden.

 

ook ik kijk niet meer naar de spark versie,want ook het zappen of scrollen naar kanalen is een drama..je kan niet naar links of rechts

dus het duurt allemaal te lang.

 

grt stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Installeer een E2 image via het menu van de spark dat voorkomt al heel veel narigheid, ook booten naar E2 via spark en bv via HDMU weer terug naar Spark is zonder geknoei met knopjes, geen probleem.

 

Spark draait redelijk, grote nadeel reageert erg traag op de pijltjes toetsen met zappen.

 

HDMU draait hier zonder problemen.

Nadeel HDMU, je moet bekend zijn hoe je bv Astra 3 kan toevoegen, het zelfde geldt voor DVB-C

een settings lijst er in schieten maakt het allemaal een stuk eenvoudiger.

aangepast door henkvd1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...