Ga naar inhoud


OpenPli 3.0 & Oscam issues


wolsos

Aanbevolen berichten

Beste Allemaal,

 

Ik gebruik al een tijdje OpenPli 3.0 met veel plezier. Af en toe crashed deze en dan is het de laatste build erop zetten en het werkt weer. Binnen een paar minuten heb ik alles aan de praat.

 

Ik heb een CanalDigitaal en TNTsat kaart. Beide aan de praat met Oscam na stap voor stap de configuratie te hebben gedaan.

 

Dus ik ben een zeer tevreden OpenPli 3.0 gebruiker.

 

Ik kwam gister van vakantie terug en mijn Oscam werkte niet meer en om de 8 minuten kreeg ik een crash met de autotimer.

 

Nieuwe image heeft het crashen verholpen, maar wat ik ook doe, m'n Oscam krijg ik niet meer aan de praat, terwijl ik goed werkende configuratie voor CanalDigitaal en TNTsat heb. Ik heb wel het idee dat de kaart wordt gezien, maar dat het daarbij blijft.

 

Ander probleempje is dat ik de Oscam status niet kan gebruiken. Hier zal wel het probleem wellicht zitten.

 

Iemand een idee? en welk commando moet ik uitvoeren om elke file op het systeem volledig op te zetten, dus een chmod 7777 of chmod 777, maar dan voor alle files en onderliggende directories. is dat met de -r optie?

 

Gelukkig werkt de CCCam wel, maar dan alleen voor de CanalDigitaal.

 

Iemand een idee hoe ik de Oscam aan de praat kan krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dacht dat ik dus gek werd, hoop proberen, hadden ze vol de lol mijn 2 kaarten omgewisseld! Grapjassen!

 

Nog wel issue met Oscam Status, maar dat geeft niet, want ik gebruik toch alleen me kaarten.

 

Dus weer helemaal happy met me OpenPli 3.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...