Ga naar inhoud


Geen beeld op Ned 2, SBS 6, EDL HD? Modulatie veranderd


Hadrian

Aanbevolen berichten


Kan ik deze instellingen met dreamboxedit aanpassen?

En dan de zenderlijst weer terug zetten?

 

Hoi,

 

Zojuist zelf getest.

 

Ga in Dreamboxedit naar het juiste bouquet (bij mij Nederland). Dubbel klik vervolgens op 1 van de zenders (ik heb Nederland 2 gekozen).

 

In het linker (grote) scherm wordt Nederland 2 nu gemarkeerd. Rechts klik op de geselecteerde regel en kies 'Edit Transponder Data'.

 

Vul de gegevens in uit post nr. 2 en klik daarna op save. Je krijgt nu een waarschuwing dat er meerdere zenders gaan veranderen die ook op deze transponder zitten.

 

Weer ok, dan de lijst opslaan en vezenden naar je box.

 

 

Groeten,

Ray

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

 

Ik had gisteren natuurlijk hetzelfde probleem met Ned2 SBS6 enz enz.

Ik heb mijn Vu+Duo opnieuw voorzien van de laatste kanalenlijst van Henksat en alles deed het weer.

Alleen heb ik 1 dingetje ondekt.

Bij Foxlife heb ik nu geen ondertiteling meer. Wel bij de promo's tussen de programma's door maar niet bij de programma's zelf ?

Waar kan dit aan liggen ?

 

Ik heb dus een VU+DUO met VTI 4.2.2 Version: Sep 6 2012-vti-master Image: Release 4.2.2 2012-08-26

 

Groetjes Peter

 

Hallo, ik heb dit dus ook. Alles is goed, behalve op Foxlife, daar is de ondertiteling er niet, of soms een klein stukje van een zin. Help! Wat doe ik hieraan? Ik mis zo een boel leuke programma's, zonder ondertiteling kijkt het niet rustig

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rayman, @Steve,

Zeg het dan wel even goed, kies Nederland 2 HD, anders pak je de verkeerde transponder (en satelliet) ;)

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga op ned 2 staan

ga naar instellingen

dan zenders zoeken

dan handmatig zoeken

dan naar fec wijzigen in 2/3 (meestal met navigatie toetsen naar links of rechts op uw a.b.)

modulatie wijzigen in 8psk (meestal met navigatie toetsen naar linkf of rechts op uw a.b.

Hallo, dat fec wijzigen in 2/3 is me gelukt na lang zoeken, maar modulatie in 8psk, waar vind ik dat??? Ik zie het nergens staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

 

Ik had gisteren natuurlijk hetzelfde probleem met Ned2 SBS6 enz enz.

Ik heb mijn Vu+Duo opnieuw voorzien van de laatste kanalenlijst van Henksat en alles deed het weer.

Alleen heb ik 1 dingetje ondekt.

Bij Foxlife heb ik nu geen ondertiteling meer. Wel bij de promo's tussen de programma's door maar niet bij de programma's zelf ?

Waar kan dit aan liggen ?

 

Ik heb dus een VU+DUO met VTI 4.2.2 Version: Sep 6 2012-vti-master Image: Release 4.2.2 2012-08-26

 

Groetjes Peter

Peter, is het probleem bij jou opgelost? Zo ja, wil je me dan alsjeblieft laten weten hoe je dat hebt gedaan? Bij mij lukt niks. Ook Canal gebeld, maar zij kunnen me ook niet helpen. Lekker dan. Bij mij zijn ook de tussenstukjes wel ondertiteld bij Fox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...